beccablogg

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Aqvakul lite sjuk och en vanlig skoldag

Av Rebecca Hebelius Dace - 18 november 2013 21:41

Hej idag så ska jag berätta om lördag söndag och måndag. Men jag ska börja med lördag. I lördags så skulle jag nattaismylife.bloggplatsen.se och alla andra i min klass till aqvakul. Lite innan så var nattaismylife.bloggplatsen.se hemma hos mig. När vi kom in i den stora simhallen så åkte jag och nattaismylife.bloggplatsen.se den långa rushibanan minst 10 gånger. Sedan så var vi vid ute Poolen där det var varmt i vattnet och kallt på land.
Sedan så var jag nattaismylife.bloggplatsen.se sajten.bloggplatsen.se Ninjanina.bloggplatsen och Angelica och några killar längst ut vid det djupaste. Jag och Angelica höll på att åka in under vattnet och dö fast det gjorde vi ju inte. Sedan var tjejerna på ett skepp (en slags flytande båt grej) och killarna med. Vi anföll varandra och det blev vattenkrig. Vågorna kom och många trillade av sedan blev det typ som titanic fast ingen var rose och Jack. Efter allt SUPER KUL så gick vi hem och nattaismylife.bloggplatsen.se kom hem till mig. Och vi gjorde marengi challange. Det är som chubby bunny challange fast med maränger. Och jag ska lägga upp videon på youtube när jag har tid. Sedan poppade vi popcorn och åt dom och kollade på Det regnar köttbullar. I söndags så var jag sjuk och hostade mycket och hade ont i huvudet. Under dagen sen mådde jag bättre och vi gick till affären och köpte söndags godis. Och en tidning. När vi kom hem bakade jag och mamma äpplepaj eller smulpaj kan man också kalla det. Sedan så expreminterade mamma och gjorde jättegoda russinkakor. I dag måndag så har jag haft en ganska normal dag. Jag har haft slöjd engelska svenska so matte och musik. Eeee asså sen så var jag på extra svenskan och jobbade med min berättelse. Sedan var jag på kör och efter det cyklade jag till gitarren. Men nu måste jag sova ska upp 7:00 men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåå Bäässtta Läässaarre.

Aqvakul

Normal dag HA HA HA!!!
#cool

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och ...

Ovido - Quiz & Flashcards