beccablogg

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 april 2012 13:42

Hej! bloggen idag är det ju valborg  jag kommer att va i beijers park det kommer ha eld orkester och kör jag kommer säkert ha superkul men om jag inte hinner skriva när jag kommit hem så lovar jag skriva allt om det imorgon   

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 april 2012 19:19

hej varit på moriskan vi hadde dico i slutet åt pankaka vi pygde och pyzzla det var supper kul   

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 april 2012 10:47

Hej tidigare när jag präsis fick min blogg stog det tips om ett spel som hetter moshimonsters.com om ni vill se min moshi monster så gå in på www.MoshiMe.com/rebecca1555405 och om ni har moshimonsters så vill jag gärna ha fler vänner jag hetter rebecca1555405   

Av Rebecca Hebelius Dace - 28 april 2012 21:21

Hej! Varit med Victoria i dag. Vi va på bio och såg Piraterna efter det så åt vi hamburgare och pommes då fick vi en uggla som leksak man kunde ta  isär och laga.   Sen när vi skulle åka hem till henne igen så sa hon (Ugglan)Kurrrr och ugglan gick i bitar hahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!


   Men sån tur kan man laga den          

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 april 2012 20:20

Hej! idag var jag på lazerdome vi sköt varandra med lazer Jag hette oden sen gick jag hem då åt jag en maka med egg och nu sitter jag bid datan

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 april 2012 17:44

Idag var jag med 2 killar och 2 tjejer. Dom sprang runnt kullarna i pildamana. S en så lärde vi 5 tjena varansra. F örst sprang vi 2 varv runnt kullarna. Sen gjorde vi armhövningar. sen gick jag hem + innan allting så åt viiiiiiiiiiiiiii GLASSS 

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 april 2012 20:37

idag var jag och alva och felicia och veronika ute på skolgården jag skulle ringa alva på min mobil och då kom vi till   en helt annan människa vi snackade med honom men de var ingen vi kände det var riktigt läskigt   



                                                              +


för inte så länge sen så frågade jag chans på en kille  men tyvärr svarade han nej   

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 april 2012 17:27

 i påsken har jag varit hos mina kusiner ida och jag skojade med min lilla syster emily idag åkte vi hem tråkit tykte jag jag vill e stana längre ps vi har ett hämligt ord vi har kommit på ni ska få en led tråd den börjar på b och slutar med u  

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards