beccablogg

Direktlänk till inlägg 6 juni 2015

Borders

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej!
Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och presenter. Sedan åt vi super god pizza som jag är jätte sugen på nu. Efter det gick vi till min mammas jobb och såg Borders. Den handlar om flyktingar som passerar landsgränser för sina liv. Det är både cirkusartister och skådespelare son är med. Men de firar också att min favvo cirkus, Cirkus Cirkör har funnits i 20 år. Jag rekommenderar verkligen denna teatern, men det är fullt på alla föreställningar ^Sorry^. Men om jag ska ge den betyg blir det, 10/10 I LOOVVE ITT! <33
Hej då!

Ps: inte Mina bilder XD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 11:08

If you want to do something go for it you've got nothing to lose. - Louis Tomlinson I'm a bit old-fashioned. I like the idea of going to the cinema and then an Italian restaurant. - Louis Tomlinson ...

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards