beccablogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 31 oktober 2012 19:43

Hej mer om igår får ni veta nu. Precis efter inlägget som jag skrev igår så blev jag inlåst där och fick panik typ men jag kom ju såklart ut igen. Men sen hände typ inget mer. Idag har jag träffat en gammal vän han heter Liam. Men jag ska bara säga till er att imorgon ska jag åka till min mormor och morfar jag kanske inte kan skriva när jag är där men annars så ska jag skriva när jag kommer hem. 


Heeeej Dååå bääässttaa läässaarree.

 

ps. här kommer en härlig bild när jag var på simpan

 

och fick varm coklad nam nam

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 oktober 2012 12:04

Hej bloggisen jag är nu på pappas jobb och han har möte så nu sitter jag på hans kontor ensam med

stängd dör på över våningen. Det käns altid som att nån är här ine och tittar på mig men jag bloggar litte senare okså hEJJJ DÅÅ BÄÄSSTTA LÄÄSSSSAAARRE.

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 oktober 2012 20:59

Hej idag har jag varit på min pappas jobb och typ bara spelat data. Men sen när jag kom hem senare på dan tappade jag en . . . . . . . . . . . . . . . TAAANND nu har jag tappat 10 tender. Men det fins en till tand som okså vill ut den men nu har jag sakt mitt men jag hoppas ni mår bra!!!! vi ses snarare en var ni tror eller kanske bara imårgon jaja 


HAAAJ DÅÅÅ VÄÄRRDDENNS

BÄÄSSTTA LÄÄSSAARrre.



Av Rebecca Hebelius Dace - 28 oktober 2012 19:56

Tjabba tjena hallå alla bästa läsare där ute. Igår var jag på mina kompisar Moa och Kajsas mammas kalas. Det va många kompisar där och filippa som också har en blogg den heter mondyme.devote.se

och vi hoppade studsmatta och vi åt en jätte god efterrätt glass med blå maränger Mmmmm. Jag hann inte skriva för när vi kom hem så var vi såååååå trötta att jag  nästan svimmade. Ja det var nog inget mer

Heej dåå bäässtta läässaarre. 

I love is bjönar


Av Rebecca Hebelius Dace - 26 oktober 2012 20:56

Hej läsare jag är ledsen att jag ite sa något om at jag skulle såva över på skolan. Vi gjorde jätte roliga saker som Röd och vita rosen på vårt egna lilla vis. Sen så smaskade vi i ås masor av snäcks och läsk och nu är jag så TRÖÖÖTT ATTT JAAAG SVVIIMMAAR SNNARRT. Men ha det bra


Heej dåå bäässtta läässaarre <3 <3 <3

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 oktober 2012 20:10

Tjabba bloggläsare idag har jag typ inte gjort något i skolan så slutade vi direkt efter lunchen. Och jag var på cirkusskola idag och tränade på mitt nummer. Jag ska gå på lina! Ja det kommer säkert bli bra på min uppvisning. Ja det var typ det som var det för idag 

Heeej dåå bääässtta lääässsaarre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 oktober 2012 19:19

Heeeej lääässsaaarrre nu ska jag berätta om vad jag gjorde i förrgår. Först när vi kom dit så fikade vi med kakor och mumsiga mashmallows. Sen så packade vi upp sen gick vi ut i trädgården och spelade spökboll sen sa Nathalies mamma att vi skulle gå in och då skulle vi äta. Sen gjorde vi snurra flaska sen tittade vi på en film som heter Bed night stories den var super bra!!! och sen skulle vi gå och lägga os. Och jag kunde inte skriva om det här igår för jag tänte göra det på min mammas ipad men jag ville lägga dit en bild men då laggade den sjukt mycket så jag inte kunde hantera den.Och idag har jag typ inte gjort nåt speciellt. 


Heej Dåååå bääässtta läässaarre

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 oktober 2012 14:46

Hej ska gå snart ska bara sega om ni gillar min ansiktsmålning jag sk före ställa en döts ätare haha. Men jag måste stika snart saknar er redan


Heeej dååå läässarre glöömm inte att ni

 

är värdens bästa  läsare.

     

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards