beccablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 november 2012 21:48

Hej jag vet inte skrivit på två dagar men det var för att jag var Sjuk. Det var presis inan jag skulle gå och lägga mig i sängen så spyde jag okej vi behöver inte gå in på detaljer. Idag skulle jag har gåt till skolan men jag hade för litte kraft och jag var rädd att det skulle hända en olyka altså att jag har råkat spy. Men jag har sålt litte jul blommor till skol kassan. Men mer idag som har varit roligt vet jag ej. men nu ska jag nog gå läsa


Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

 

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 november 2012 21:08

Hej!!! om ni undrar värför det står gangnam style så ska jag berätta nuuu. Jo det var så här vi hade jumpa och då så skulle vi ha nån musik på och plötslikt hörde jag början på låtten och jag bara tänkte NEEEEEJ INTTTTTE DEEEEEEEN GUUUUBBBEEEN.  Ja och sen så hålde jag på att klätra och så plötslikt skriker det i mina öron (GANGNAM STYLE) och jag nästan tappar grepet så den låtten har nu sat sig i mitt huvud igen (DEN FÖRFÖLJER MIG Aaaaa). Men sen var jag på cirkus skolan idag och det var sista gången att öva inan förestälningen SÅÅÅÅ nävös men vi får hoppas att jag överlever. Men nu ska jag äta litte peparkakor och tro det är julafton WIIIIII LÄnktar till juafton 


Heej Dåååå Bäässtta Läässaarre

Av Rebecca Hebelius Dace - 26 november 2012 20:52

Hej idag så hade jag (MUSIK PROV) och jag tror det gick bra för mig. Jag hade gitar idag och så fick jag nån kånstig gitar läxa som heter Hals vals jag vet knäppt namn. Vet ni jag har lärt mig sitta okej inte sån sitta utan man tar upp båda benen på varandra jag kanske ska legga upp en bild på det men nu ska jag nog gå upp i min säng


Heeej Dååå Bääässtta Läässaarre.

<----omg jag kan

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 november 2012 20:38

Hej!!! idag så var jag hema hos Victoria och so kom Nathalie men jag var inte så bäred på att Elsa skulle komma om ni inte har hörts talas om Elsa det är för att hon är ny i klassen fast det var ett tag sen nu. Men ialla fall hemma hos Victoria så pysslade vi det var jätte kul sen tittade vi på en film som hete typ Snö tass 2  den var okså jätte kul!!!!!!!! nu när jag är hemma har jag tittat på face off men det var det som jag hade att bjuda på idag

 

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre. 

 

Av Rebecca Hebelius Dace - 24 november 2012 21:26

Hej bloggen jag missförstod tiden jag kom hem klockan 6. Men ialla fall Elektriska flickan var SKIT BRA!!!  det handlade om en flicka som hete Keyo hon har flyttat med hennes mamma till landet och dom har väldigt dålig elektrisitet. Först blir Keyo arg för hon inte har nån bra elektrisitet men sen när hon träffar alla andar under hennes källare vill hon inte ha mer el. Varför det får ni se på om ni tittar på pjäsen jag fick gratis biljetter för min mamma jobbar där YAAAY!!!!!. Men var inte oroliga den slutar spelas nån gång i februari så ni har god tid på er att se den. Imorgon ska jag vara hemma hos min vän Victoria och min andra vän Nathalie båda dom tror jag ni har hört talats om. Men nu måste jag nog slappa 


Heeej Dååå Bääässstta Läässaarre


Av Rebecca Hebelius Dace - 23 november 2012 22:14

Hej! idag är det fredag och jag har inte gjort så mycket i skolan. Men på fritids så lekte jag och två av mina kompisar och en vuxen King aut. Fråga mig snälla inte hur det går till jag vet knappt själv hur man gör. Men idag så hade jag gitarr uppvisning det var väldigt nervöst i början men sen var det okej.Vi spelade agent 003 & gubben Noak det var första gången jag gjorde en konsert med gitarr förutom nån gång när jag spelade på en teater i skolan. Ps imorgon kanske jag inte kan skriva för jag ska va på en premiär som heter Den elektriska flickan men nu har jag inget mer att skriva Heej Dåå!!!

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 november 2012 21:48

Hej idag har det varit en okej bra dag. Jag skulle igentligen gå till ett disco men jag kunde inte så jag och min katt Jackson skulle ha ett eget disco. Det gick väl sådär Jackson ville alltid bara sitta vid snacksen och jag bara dansade mest. Men mer idag som är intressant är ju typ att jag fick väldigt stort beröm av min extra engelsk lärare för jag gjorde nån historia jag skrev på engelska. men nu tror jag har sakt mitt nu ska jag fortsäta titta på historieätarna! Heej Dåå bästa läsaare?. ????????????

Av Rebecca Hebelius Dace - 21 november 2012 20:59

Hej idag så har jag haft tre SUPER JOBBIGA.LÄXOR  jag ska skriva läxorna nu.


1. Skriva en halv berättelse av It´s a hamster in my pocket


2. Sriva en helt egen berättelse som pominer om it´s a hamster in my pocket

 

3. Engelska rättstavning


Ni ser alla dom här läxorna är på ämnet Engelska och nu är jag typ helt full med Engelska ord i kropen. Men nu ska vi sluta prata om hämska läxor mer idag har jag typ inte gjort nåt intresant jo jag och min vän nina jusdet nina har okså en blogg den heter Ninjanina.boggplatsen.se . Ialla fal vi typ spelade basket med några lärare och jag och nina kanske fuska 1% men bara en men det var jätte kul endå och nina var helt tosig idag för henes pappa skulle komma hem han hade varit borta i ett HALV ÅR DET KALLAR JAG MYCKET. Men nu tror jag att jag vill vila litte i min säng 


Heeej Dåååå Bääässtta Lässaarre

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards