beccablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 november 2012 21:39

Hej idag är det Tisdag  och jag var på cirkus skolan och jag blev riktigt trött efter träningen. Jag gick på lina och tränade på numret till förestälningen men linan var så högt upp att man typ blev lite nervös. Men det har typ bara varit gamla skol saker i skolan men på fritids så hade vi nån poäng jakt och den som typ ritade finast vann jag ritade en solnedgång och man skulle rösta på den man tyckte va vackrast jag röstade på nån som jag inte vet vad hon hetter. Men på Onsdag imorgon ska jag försöka ta reda på vem som vann? men vi ses snart.



 

Hejj dååååååå bääässtta

 

lläässaarre

Av Rebecca Hebelius Dace - 5 november 2012 20:41

Hej alla nu har jag ju varit borta ganska länge hos min mormor och morfar och det här gjorde jag. När jag kom fram kramade jag först mormor och morfar sen kom min kusin Ida-maria fram och jag blev jätte glad och kramade henne okså. Jag och Ida-maria cyklade en gång utanför ett hus och där  var en häst och vi klappade den och den var jättte snäll den hette Offy. Mäst när vi var där så lekte vi kuragöma och det var kul men vet ni jag var på TV I TORSTAS PÅ LILLA AKTUELT PÅ EN BILD dom hade en tävling om döda djur som man har haft som har dödt och då skikade jag in med min hamster prinsen och det visades på TVVVVVVVVVVVVVVVV. men idag har jag varit i skolan gjort gammla grejer och på fredag ska jag ha prrooov assssss jobbigt jaja vi ses snart




Heeeej Dååååå bäääästtaa läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards