beccablogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 31 juli 2012 19:56

Hej bloggen var på programet sommarlov idag och när jag kom hem chattade ja och min kompis nina och hon kom över till mig.Jag pallar inte blogga mer det har ändå inte hänt något mer såååå heeeeej dåååå.


Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juli 2012 17:30

Hej bloggen idag har typ inget hänt altså bara en helt vanlig dag   . Men imorgon ska jag till sommarlov asså ett tv program ja det var väl inte så mycket mer heeeeeeeeej dååååå   <--------- Ha en bra sommar

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 juli 2012 21:03

Hej bloggen varit på hemmakväll och köpte ost bogar ja och lånade 2 filmer 1. Alvin och gänget 3 2. nån manga film

jaja   här kommer en bild heeeej dååå

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 juli 2012 11:47

Heej bloggen jag skrev inte efter kalaset för det va typ 00.00 på natten alltså 12 på natten  . I present gav vi till Moa en kopp där det står KEEP CALM AND LOGG ON TO FACE BOOK och ett present kort. vi åt väldigt mycket glass och här kommer två bilder   

<-- det här är en bild på mig och Filippa hon har också en blogg den heter mondayme.davote.se           <-- och det här är moa och jag som äter glass moa e den som fyllde år

Av Rebecca Hebelius Dace - 28 juli 2012 12:12

Hej bloggen jag vet jag vet jag har inte bloggat på 2 dagar men det hände inget vi va bara på stranden hela tiden

men idag ska jag på min kompis moas kalas. jag skriver mer om kalaset när jag kommer hem igen. 

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 juli 2012 22:13

Tjabba bloggen idag har jag varit på ribersborg igen och vi simmade till flottarna igen   .Ja och vi hade glass moooohhhaahaaaa skoja   men vi ses snart heeeeeej dååååå.

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 juli 2012 10:07

Hej bloggen igår var jag och min kompis moa på stranden i ribersborg och jag och min pappa simmade ut till några flottar   det var super kul. Och tja jag vet inte vad som ska hända senare idag så men jag hoppas jag hinner blogga men vi ses säkert snart.

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 juli 2012 18:34

Heeeeej bllooggeen har saknat er såååå jag har ju varit borta hos min mormor och morfar och mina kusiner vi har haft jätte kul  vi har badat,hoppat stutsmata,varit i varberg,lekt med mina kusiners hundar och mycket mer.  Och idag har jag badat i folkets park och just nu har jag gjort 4 ost bollar dom e faktist jätte goda men kom ihåg läsare jag kan inte skriva inlägg varje dag på sommarlovet   men okej vi ses snart igen heeeej dåååå

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards