beccablogg

Alla inlägg under juli 2015

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47

Hej!
Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme började jag och min syster packa upp våra saker. Men direkt efter sprang vi ner till stranden för att ta ett dopp. De andra dagarna var vi mest tillsammans med familjen och åt riktigt god mat XD.
Bl.a en natt sov jag över hos min kusin Ida och vi hade riktigt kul, vi pratade säkert till minst halv 3 på natten. Den ända dagen som inte var så jätte bra var den sista ;((.
Vädret var kasst och det regnade väldigt mycket. De få dagar jag varit hemma så har jag tillbringat tid på stranden, och en av dagarna var jag faktiskt på stranden med ninjanina.bloggplatsen.se och vi badade för fullt. Jag tror det var det, vi ses snart ;D
Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards