beccablogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 februari 2013 20:30

Asså förlåt mig, jag vet att jag inte har skrivit på 5 DAGAR DET ÄR JU HELT SJUKT men nu ska jag skärpa mig och berätta om dagarna. På fredagen så redovisade vi en pjäs på Hipp, Malmö Stadsteater, då och jag hette Varga och jag var en alv. Det var jättekul att vara alv + att komma från järnåldern. På lördagen så var vi i folkets park och lekte på lekplatsen och hade jättekul men sen frös vi och gick hem. Sen tittade ju dom flesta på melodifestivalen och ni vet han Behrang Miri han känner jag hehe. Söndagen var också toppen och då letade vi efter en ny ryggsäck för min andra hade gått sönder det kändes lite tråkigt att köpa en ny men vad skulle man göra. Sen så tittade vi på Röjar Ralf den där nya filmen sen kom vi hem och bara hade myskväll. Måndagen och Tisdagen var inte sådär jättespeciella, på måndagen så gick jag på gitarr och på tisdagen så var det cirkusskola så dom dagarna var inte så speciella som jag sa. Och idag tja så har jag inte heller gjort så jättemycket förutom at jag har fått färg i hela ansiktet, aja glöm det nu måste jag dra




Heeeej Dåååå Bäääässsttta Lääässaattrrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 21 februari 2013 21:49

Hej idag har jag massor att berätta om vi börjar med i tisdags. Jo jag var ju hemma från skolan för det är ju sportlov för mig iallafall. Jag var mest hemma och slappade och tog det lugnt, men jag var inte alltid hemma och slappade jag gick till kontrapunkt om ni inte vet var det är så är det typ aja min pappa jobbar där iallafall. Igår då så var jag sjuk :,( och det var ju första dagen på teaterkollot också men vad skulle man göra. Ja den dagen blev inte så värst kul. Men idag var jag frisk lite ont i halsen men jag överlevde dagen. Ni skulle bara fattat hur kul det var först och främst ska jag säga var byggnaden heter och den heter Hipp eller huset heter det och teatern heter Malmö stadsteater och min mamma jobbar där. Vi fick vara typ överallt på hipp i källaren,maskör rummet,kostym förådet/all rekvisita. Ja det var en helt perfekt dag ja mer kanske ni kan läsa på deras hemsida på
Malmostadsteater.se
Ja nu måste jag sova jaja god natt


Gooood Naaaaatt Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 18 februari 2013 22:15

Heej Läsare idag ska jag berätta om dagen. Jo idag så blev min lillasyster Emily 6år gammal och hon fick jätte mycket Lundby dockhus saker, en ny balettklänning , Moshlings- det är en slags engelsk sak jaja hon fick Eeeee gosedjur, prinsessan och popstjärnan filmen av Barbie. Sen kommer jag inte ihåg mer presenter. Sen så gick vi till triangeln och shoppade lite saker där och sen när vi kom hem tittade vi på den där filmen fast jag tittade inte så värst mycket mest åt jag nog bara popcorn. Sen hemma har jag mest slappat och haft det mysigt. Jaja det här blev bara ett kort inlägg.


Heeeeej Dååååå Bäässtta. Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 17 februari 2013 21:53

Hej alla läsare har ni det bra? Hoppas det! Nu ska jag berätta om de tre dagar som jag inte skrivit om: fredagen lördagen och söndagen. På fredag så var vi på kokumfritid och åkte skridskor och jag hade jätteroligt där. Sen när jag cyklade hem då så hade bara jag, Emily min lillasyster, min pappa och mina djur fredagsmys för min mamma var på nån teater. I lördags så kom min mormor och morfar till oss och vi hade jättekul och tittade alla tillsammans på melodifestivalen på TV. Idag så hade min lillasyster Emily kalas för imorgon fyller hon 6. På kalaset var det typ 14 personer där och alla vi barn hade jätte skojigt och sen hade vi skatt jakt och skatten var ju godis sen tittade vi på film och hade det jättemysigt jaja imorgon så är Emily 6 jag kan inte fatta det. Nu ska jag nog gå och lägga mig.



Goooood Naaaaaatt Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 februari 2013 21:23

Hej alla grattis på alla hjärtans dag!!!!!! Idag så har det hänt massor av saker jag börjar nu. Jo i skolan idag fick jag en present från min kille Axel och jag fick en jättefin kopp där det stod: jag hjärta dig Cute. Ja jag hade tyvärr inte köpt nåt till honom så jag bjöd honom på en ostbulle och saft på elevcafet. Sen på bilden så gjorde alla ett alla hjärtans dag kort jag jag är inte klar än men framsidan är klar. Sen har jag haft en riktigt lång skön dag ända till klockan 4 '-' . Ja sen när jag kom hem så gjorde min mamma matsäck till mig för imorgon ska jag tiiiiiiiiill KOKUMFRITID. Jag kanske har med min mobil och fotar lite om jag får. Jaja nu ska jag nog sticka


Heeeej Dåååå Bäässtta Lääässaaarrre


Ps: min ryggsäck gick isönder idag så vi ska köpa en exakt likadan imorgon jaja heej Dåå.

Av Rebecca Hebelius Dace - 13 februari 2013 21:27

Hej nu ska jag berätta om dagarna tisdag och onsdag. I tisdags så var jag på cirkusskolan och vi gjorde massa dramaövningar. Sen när jag kom hem så hade jag ingen läxa men......JAAG VAAR JU TVUNGEN ATT ÖVA TILL BIOLOGIPROVET!!!!
Idag så var det ju provet och jag tror det gick ganska bra faktiskt om jag ska va ärlig. När jag kom hem från skolan idag så gjorde jag min matte läxa och min engelska läxa. Just nu sitter jag bara i sängen och tänker på en liten sak ja den lilla saken kanske ni kommer få reda på snart jaja det börjar bli sent



Gooood Naaaatt Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 februari 2013 21:33

Hej hej nu ska jag berätta om dagen. Idag i skolan så på musiken så ska jag spela I'm yours på gitarr. Och efter skolan var jag på gitarr och spelade låten Texas. Och på onsdag är det biologi prov för mig hoppas ni har det bra det här var bara ett kort inlägg för nu ska jag sova.



Gooood Naaatt Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 februari 2013 21:38

Hej sorry att jag inte hunnit skriva på den sista tiden men i skolan hände det typ inget speciellt på torsdagen men i fredas oj oj oj. Jo då mitt på matten så ringde min mobil och jag har en så fruktansvärd barnslig ringsignal fast jag tycker om den ändå. Men först tänkte jag ignorera den men sen var jag typ tvungen att svara. Och den dagen efter skolan köpte vi paket till min mamma för hon fyller år den
10 Februari. Igår så hände det inte så värst mycket. Men idag var det min mammas födelsedag!!!! Och vi firade och hade jätte skojigt hon fick en handdammsugare i guldfärg,sjal,porslin anka, smyckes skrin,och en jätte bra bok av Göran Rosenberg. Och det var min audition idag och........?...??...........JAG KOM MED Aaaaa asså jag kan knappt sitta still jag är så GLAD!!!!!!!! Jaja det var allt imorgon är det en ny vecka igen.



Heeeeej Dååååå Bäässtta Lääässaaarrre

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards