beccablogg

Alla inlägg under september 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 september 2012 13:04

Hej igår bakade vi bullar så jag hann inte skriva. Bullarna va riktigt goda så goda att jag fick ont i magen. Och  sen tittade vi på filmen Rio och åt chips det var gott. Men läsare jag kanske inte kan skriva om mer saker ikväll för då öppnar min pappas jobb. Och vi måste vara där men här kommer en bild på dom smaskiga bullarna. Heeej dååå bääästta läääsarre. <3

<---- Gott gott
Av Rebecca Hebelius Dace - 28 september 2012 20:20

Hej vet inte skrivit på två dagar men idag har jag varit i skolan och haft roligtimme. Roligfimme är när några personer får bästema något roligt på 40 min. Idag så på roligatimmen åt vi popckorn och titta på film men vi gjårde litte annat än film vi hade dans tävling och rit tävling istälet

Heeeej dååå bästa läässaare.

.

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 september 2012 19:57

Hej inte gjort sååååå mycket idag men jag har varit på min cirjus skola och så idag jaja 

 

HEEEEEJ DÅÅÅÅÅ BÄÄÄÄÄSTTTA LÄÄSARE

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 september 2012 09:03

Heeej om ni undrar värför jag sa god mogon så är det för jag vaknade just. Ja ja det jag skulle säga var om det som hände igår vi gick till en rästurang  och åt pitzza. Sen så gick vi hem och kolla på film och sen såmna vi typ halv 12 eller jag gjorde typ det.

Heeej dåå bästa läsare jag skriver nog mer sen.

<--- GOOD BYE

Av Rebecca Hebelius Dace - 21 september 2012 19:58

Hej vet skrev inte igår. Idag hade vi tea time på skolan, vi åt sockerkaka och spelade spel nu är jag hemma och gottar mig med popcorn. Ps jag har fått en ny vinterjacka kolla på bilden.

                                         

HEEJ DÅÅ BÄÄSTA LÄÄSARAE

<---Popcorn<-- Ny jacka

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 september 2012 20:03

 Hej jag vet att jag inte skrivit på fyra dagar men idag har vi gått med skolan till stadion. Vi gjorde friidrott, det var jätte kul. Jag var i lag Tanzania och det är ett land i Afrika. Jaha jag har inte så mycket mer att säga så  

HEEEJ DÅÅÅ BÄÄSSTA LÄSSARE.


Av Rebecca Hebelius Dace - 14 september 2012 19:53

Hej jag vet jag skrev inte igår för jag va på en teater på malmö opera den var jätte bra den hetter Evita. Ja har varit i skolan och så som vanligt i morgon så ska min moster komma hem tll oss heeej dåå bästa läsareps: hon som spelar Evita e Charlotte parely

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 september 2012 19:34

Hej idag har jag varit i skolan och så och jag åt glass på Margareta paviljongen. Det var kul men tyvärr måste jag dra nu Heeej dåå bästa läsare.

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards