beccablogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 31 maj 2012 19:38

Heeej bloggen idag har det inte hänt så mycket. Men om ni har msp så måste ni ha appen det är ett skukt bra spel där men men heeej dååå  

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 maj 2012 20:02

Hej bloggen idag hade jag drama   och jag och några från min klass spelade robin hood. Nu kommer ni säkert fråga Vem spelar duuuu och det svaret är: Sheriffen från Nottingham! Det är en rolig roll.

men vi ses snart igen heeeeeej dååååå!!!!!!!!!!

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 maj 2012 21:32

Hej bloggen idag hade vi klass dag eller nåt sont . Vi hade super kul vi hade pikik och spelade brenboll  . Och såelade fot boll det var en rolig dag men nu är jag hemma igen. 

Heeej dåååå




         <3 <3 <3 <3 <3

Av Rebecca Hebelius Dace - 28 maj 2012 18:25

Heeeeeeej mina kära bloggläsare. På fritids idag hade vi spa  . Det var skönt och jag hade ansikstsmask. Vi ses snart heeeeeej dåååååå  thats me

Kul

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 maj 2012 20:16

Hej bloggen hade det en då ganska kul idag. Vi va på moriskan igen och fästa och sen badade vi i rosen rosen är en fontän kan man sige men hej då 





                bäretta gärna för andra om min blogg

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 maj 2012 12:10

Eeem hej bloggen om ni undrar värför jag skriver nu och inte när jag lekt med mi vän nina. Det är för hon är sjuk så vi får se vad som hender utan henne idag. 


              men vi ses sen

Av Rebecca Hebelius Dace - 26 maj 2012 21:16

Hej bloggen jag tittar på eurovision  det är ungern nu. Och idag har jag väl haft kul. Fast det var litte tråkig dog inget särsilt. Men imorgon ska jag leka med min kompis nina     hej då.

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 maj 2012 18:12

Hej bloggen förlåt att jag inte skrev igår men jag hade ändå inget vattenkrig. Men efter skolan då köpte vi vatten pistoler så jag och min lilla syster och några andra på gården hade vattenkrig. Och idag så var jag i Måryd det är ett naturreservat  min klass alltså var där på utflykt. Och     idag badade jag i en pool i folkets park men vi ses Heeeeeeeeej Dåååååååååå.

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards