beccablogg

Alla inlägg under januari 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 31 januari 2013 21:51

Hej nu ska jag berätta om igår och idag. Igår sa dom att det skulle bli klass 2 väder ute hos mig där jag bor men vi visste inte om dom talade sanning sen senare på kvällen byggde jag och min familj ett zoo för lego djuren. Och idag så fick vi stanna hemma för att det blåste så mycket och sen så fick vi gå till Sybilla jag och min lilla syster och pappa men mamma kunde inte följa med för att hon var tvungen att gå till jobbet på ett eller annat sätt. Efter Sybilla så gick vi till Simpan det är ett slags café och där åt jag en semla och en kokosboll. När vi kom hem så hade min katt Jackson dragit utt överkastet till mina föräldrars säng. Sen så gjorde jag svenska läxa och gick upp i min säng för att skriva på bloggen. Jaja nu sitter jag i min säng och ska snart sova jaja


Heej Dååå Bäässtta Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 januari 2013 21:29

Hej Halloj! Nu ska jag berätta om DAGEN. I skolan idag så var jag så blöt. Asså det hade regnat hela dan nästan ja ni skulle sett vad blöta mina skor var när jag kom hem. Och jag var på cirkusskolan idag och jag gick på lina och använde olika redskap. Och vet ni nu kan jag nästan helt jonglera med 3 bollar häftigt va! Tja nått skumt idag hände på min lillasysters konto på Oloko. Det spelet ska vara ett online spel för barn men nu blev min lilla syster typ rånad på det spelet för när hon skulle logga in på sitt konto var hennes hus helt tomt. Asså jag tycker att Oloko borde säkra sin hemsida mer. Jaja det var det jag ville säga idag.


Heeeeeej Dååå Bäässtta Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 28 januari 2013 20:44

Hej! Idag med fritids så bowlade vi nu ska jag berätta om det. Jo vi gick med fritids till Kronprinsen och bowlade. Jag hade på mig storlek 34 och den passade helt perfekt. Jag gjorde 2 spear men ingen strike jag tyckte dat var jättekul att vara där och bowla. Sen gick jag hem och gjorde No läxa den handlade om skelettet och äntligen blev jag klar med den läxan med ja imorgon så ses vi igen




Heeej Dåå Bäässtta Läässaarre

 


Av Rebecca Hebelius Dace - 27 januari 2013 18:40

Hej! nu ska jag berätta vad jag har gjort idag och igår och iförrgår. I fredags så hände det inte så mycket men på resursen så var jag tvungen att byta dator 6 gånger det var jätte störigt. Och nåt mer med den dan har jag inte gjort nåt mera. Igår så var Moa och Kajsa här och åt mat hos oss och vi spelade wii. Och idag så har jag varit hemma hos Nathalie och vi har åkt skridskor och tittat på film och gjort vår officiella strump blötning. Men nu måste jag gå.



Heej Dåå Bäässtta Läässaarre.



Av Rebecca Hebelius Dace - 24 januari 2013 21:03

Hej idag så har typ inget hänt. Jo jag har nog inte gjort nåt spesielt idag. Jag lekte med min vänner och hade skoj men när jag kom hem var min mardröm där. Jag hade LÄXOR LÄXOR LÄXSR och det var jätte tråkigt men höre ni jag hoppas jag skriver nåt bättre imorgon



Heej Dååå Bäässtta Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 januari 2013 21:34

Hej idag har jag åkt skridskor 2 gånger nu ska jag berätta om det. Den första gången så skulle vi åka på sjön i pildammarna men staten sa att det var för farligt. Och gissa vad jag skulle åka skridskor i folkets park men oj oj oj min lilla syster var också där med sitt dagis. Och Isak i min klass var helt tokig i början när vi skulle åka och Emily blev helt skräckslagen. Men hon skojade bara. Och vet ni när Isak hade slutat att göra så, när han skulle äta sin matsäck, då åkte Emily tvärs genom banan och bara skrek och Isak bara va? Vad hände? Och andra gången vi åkte då åkte jag på sjön i Pildammsparken och det var sån stor yta, sen åkte jag hem och drack varm chocklad och myste jaja nu måste jag sova



Heeeeeeeej Dååååå Bääässsttta Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 januari 2013 21:33

Hej idag så var det första gången på terminen jag var på cirkusskola men nu börgar berättelsen om dagen. På skolan idag fick jag resultatet av MATTE PROVET. Och det gick /: sådär men jag tycker jag hade gjort mitt bästa. Idag på cirkusskolan så hade jag jättekul vi gjorde en konst som hette fiskben okej jag vet det låter lite konstigt men det är en jätte rolig övning. Idag på cirkusen gick jag på klot och balanserade och vi jonglerade. Och vet ni den 10/2 ska jag på.......... AUIDTION. Jag är såååå spänd men lite ledsen för jag missar lite av min mammas födelsedag men hon ska kanske då gå ut med sina tjej kompisar och göra något med dom. Jaja nu ska jag nog sova


Goooood Naaaaatt Lääässsaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 21 januari 2013 21:02

Hej nu ska jag berätta om dagen och vad jag har hittat på. Idag på skolan så har det varit som en helt vanlig dag men......JAG GLÖMDE MIN SO BOK OCH BIOLOGI BOK. Och jag hade läxa till i morgon men som tur var har jag mina vänner. Så jag ringde till min vän Nathalie och det gick helt galant då med SOn men med Biologin gick det sådär för ingen av oss hade med biologiboken hem men jag hoppas det blir bra ändå. Jo och jag glömde berätta en sak i Lördags för då tappade jag min elfte tand det kändes jätte bra. Ja nu är det dax att säga hej då

Heej Dåå Bäässtta Läässaarre

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards