beccablogg

Alla inlägg under januari 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 januari 2013 20:44

Hej! hallå idag ska jag berätta om vad jag gjorde. Jag var hemma hos Moa och Kajsa. Vi lekte en jätte rolig lek och sen så höll jag och Moa på med att göra en film. Vi spelade vårt hitte på djur gronken ja det berättar jag nog om nån annan gång. Och det var min fasters födelsedag och jag och mina kompisar Moa och Kajsa & Emily sjöng happy birthday och hittade på en egen dans och det var jätte kul. Ps vi åt världens godaste SEEEMMMLLLOOOOR ja det var det mina kära läsare
 
 
Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 januari 2013 20:30

Hej! jag vet att jag inte har skrivit på 3 dagar men jag ska skriva om dom nu. I onsdags så hade jag prov och det var lite jobbigt tycker jag men jag överlevde. Igår så var jag på min klasskompis Maxis kalas och det var jättekul. Jag och några andra spelade footboll och dom andra tennis. Min tallrik som jag hade blev värsta exploderingen på den första tallriken hade jag råkat skvätta senap och ketshup överalt på tallriken. sen lade jag ihop den med en annan tallrik underifrån och båda dom blev jätte äckliga tallrikana så hade min kompis Felicia gjort så att jag skrattade och sprutade på tallriken. Och den sista fick okså fanta exotic på sig. Och idag har jag bara typ latat mig i fåtöljen jaja




Heej Dåå Bäässtta Läässaarre.


Av Rebecca Hebelius Dace - 15 januari 2013 21:39

Hej! Idag på fritids så hade jag "krymp plast" och nu ska jag bara fortsätta berätta om dagen. Jo på skolan idag så gjorde jag inte så mycket men på fritids då hände det grejer. Jo vi hade krympplast varför det heter så det ska jag berätta nu. Krympplast kallas den för när man sätter den i ungnen så krymps dom ja ni såg ju hur bilden där längst ner så såg ut det är mina krymp plastar. Och idag var det sista övningen inför matteprovet önska mig gärna lycka till! Aaaaa jag är sååå spänd inför mitt första matteprov Aaaaaaaa. Okej! nu så måste jag säga hej då



Heeeeej Dåååååå Bääässtta Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 januari 2013 21:38

Hej! Idag på fritids så hade jag "krymp plast" och nu ska jag bara fortsätta berätta om dagen. Jo på skolan idag så gjorde jag inte så mycket men på fritids då hände det grejer. Jo vi hade krympplast varför det heter så det ska jag berätta nu. Krympplast kallas den för när man sätter den i ungnen så krymps dom ja ni såg ju hur bilden där längst ner så såg ut det är mina krymp plastar. Och idag var det sista övningen inför matteprovet önska mig gärna lycka till! Aaaaa jag är sååå spänd inför mitt första matteprov Aaaaaaaa. Okej! nu så måste jag säga hej då



Heeeeej Dåååååå Bääässtta Lääässaaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 januari 2013 20:57

Hej nu ska jag berätta vad jag gjorde igår och idag. Igår var jag på disney on ice och dem okte jätte bra på skridskor där och vet ni när typ musse pigg var hos typ dom elaka sa den där häxan i snövit till musse istälet ät äpplet och musse frågade publiken ska jag äta äpplet och alla sa NEJ men jag skrek JAAAA. Sen så var moa och kajsa här lite och åt midag hoss ås. Idag så hade jag gitar och i läxa i gitar fick jag en låt som heter cool gitarr. Och nu sitter jag här och bloggar okej det var mitt för idag!!!!!!!!!



Heeeej Dåååå Bääässttta

 

Lääässaarrre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 januari 2013 22:40

Hej idag har jag varit hemma hos Nina och haft skoj nu ska jag berätta om det. Jag cyklade hem till Nina och vi hade jätte skoj vi lekte roliga lekar hade rockrings tävling men Nina vann typ överlägset med 10min fast det var en väldigt konstig rockring för man kunde typ bygga ihop den. Vi åt kyckling och ris till lunch och sedan blev middagen lite konstig för vi skulle fått köttbullar och pasta men det blev bara pasta för köttbullarna råkade typ börja brinna och då kunde vi inte riktigt äta dom. Sen åkte jag hem och Kajsa var på besök igen och vi lekte lite och tja det var nog det jag har gjort idag



Gooood Naaatt Lääässaaarrre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 januari 2013 22:29

Hej vet att jag inte har skrivit på 2 dagar men ska berätta varför. Jo nåt knäppt med internet hände iförrgår när vi skulle installera bättre wi-fi. Och det blev nån konstig sak då och vi hade inget internet den dagen. Och mer på den dagen gjorde jag inget speciellt. Igår så hände det inte heller så jätte mycket men på kvällen så fixade pappa internet och allt blev bra men det var så sent på kvällen så jag hann inte skriva på bloggen. Idag så har jag haft skola som vanligt och vi lekte och hade skoj sen nu på kvällen så har jag och min vän Nina som också har en blogg den hetter ninjanina.bloggplatsen.com jaja vi hade iallafall face time det var jätte kul. Som ni ser där uppe på bilden så har jag en pyjamas som ni kanske aldrig sett förr iallafall det är min nya favoritpyjamas God natt!

Goooood naaaaaaatt Lääässaaarrre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 8 januari 2013 21:12

Hej! nu ska jag berätta vad jag gjorde idag. Jo det var ju daxs för skolan igen det kändes bra att träffa kompisarna igen och lite pirrigt. Jag och mina vänner hade jättekul men på matten berättade vår fröken att nästa vecka ska vi ha matte prov. Först blev jag liksom helt galen i huvet och tänkte okej jag kommer dö men nu tror jag faktist att jag kommer överleva det. När jag kom hem fick vi popcorn för vi fick inte det i fredags och ja nu ska jag nog tacka för mig.





Heeeej Dååå Bäässttta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards