beccablogg

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 januari 2013 20:56

Hej asså jag ska förklara varför jag inte har skrivit på 5 dagar. Jo jag har haft en födelsedagsgris hemma min pappa! Och min kusin och faster som kommer från England kom hit. Och vi gjorde så mycket roliga saker det är nog bäst jag börjar berätta lite om det nu. Jo när min kusin och faster och farbror kom in genom dörren blev min pappa helt häpen men jätte lycklig. Under den dan så åkte vi skridskor och gick till ett kaffe där vi åt kaka. Nästa dag hade vi en överrasknings fest till min pappa och gamla vänner dök upp. Igår så tackade vi iväg min pappas bästa vän Tim som skulle åka tillbaka till England. Sen var vi och åt mat på en thailändsk restaurang det var rätt så god mat men jag hade lite ont i magen efter jag ätit det. Och idag så har jag varit på ribban och tittat på turning torso. Och vi sa hej då till min kusin och dom, ja det var nog hela veckan vad jag har haft för mig jaja
Gooood Naaaaaatt Lääässsaaarrre.

Ovido - Quiz & Flashcards