beccablogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 juni 2012 15:14

Hej bloggen idag ska jag berätta en sak för er IMorgon åker jag till england. Det ska bli kul och så men jag kanske inte kan skriva varje dag men vi hoppas att jag kan skriva imorgon Heeej Dååå

 

Av Rebecca Hebelius Dace - 21 juni 2012 21:33

Hej bloggen! Igår shoppade jag och min familj. Vi gick in på Tiger,H&M,indiska. Och idag var vi på stranden men mitt sår som jag har fick inte bli blött  så jag inte kunde bada men jag doppa fötterna men vi ses Heeej dååå 

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 juni 2012 19:55

Hej bloggen sory att jag inte skrev igår jag va litte upptagen jag hade varit i folkets park och vi badade eller ja typ... Ja och idag va jag vid bibloteket jag lånade två böker 

men vi ses dåå    Heeeeej Dååååå

<-- Bok1: Åskans DöttrarBok2:Spöken Och Andra Läskigheter

Av Rebecca Hebelius Dace - 17 juni 2012 19:40

Hej bloggen idag har jag lekt med Siksten vi va på gården och för 2 dagar sen så klätrade ju min katt upp i trädet men min pappa klätrade up och tog honom ner igen ja ja heeej dååå 

 

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 juni 2012 21:21

Hej bloggen idag har jag lekt med min grane vi hade roligt sen gick min familj och jag för att gå att äta  . Och tja sen gick jag och min lilla syster till några fontäner i folkets park och vi blev lite blöta  men endå hej dåå
 <-- Hihi en bäkfisk hund

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 juni 2012 21:01

Hej bloggen sista dagen på fritids på sommar låvet idag är det england mot sverige och min pappa kommer från england och mamma kommer från sverige vem ska jag häja på. Men jag har bästemt BOLLEN HJIPPIII men vi ss imorgon jooo ps min katt sitter fast i trädet på min gård  

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 juni 2012 20:57

Hej bloggen va på fritids idag FAST DET ÄR SOMMAR LOV äsh jag ska vara där imorgon igen män nästa dag är jag ledig hela tiden. Idag gjorde jag en pälplata och hade kul men jag hade inte mer att bjuda på idag heeej dåååå 

<--- Nemo

Av Rebecca Hebelius Dace - 13 juni 2012 18:29

Hej bloggen idag hade jag skol avslutning idag och vi sjöng och lysna på tal och massor. Sen var vi i klass rummet en sista gång buuuuuhhuuuuu   och sista gång ihuset om ni inte vet var för kolla mitt inlägg ett snäpp ner. men jag skrivar mina känslor där nere HeeeeejDåååååå .



<---GLAD för sommar lovet                         <--LEDSEN för att lämna det gamla finna huset

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards