beccablogg

Alla inlägg under juni 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 juni 2012 20:10

Hej bloggen idag var det sista dagen iskolan fast och så äfter skolavslutningen är vi ju bara i våra klass rum I am soooooooooooooooo SAAAD . Men vi hade pris ut delning i idrott super kul   ja och sen kom ett band och jag fick deras atografheeeej dååååå.                                          ---> Skol avslutning i morgon Ahhhha  





Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2012 20:22

                                                         

Tja idag har vi städat lite (vi har skolavslutning på onsdag) jag måste säga att det käns lite lessamt att lämna det fina gamla huset. vi ska slytta till parkskolan ny mera bladins tja nar har jag inget att siga men här kommer en bild <-- Mysa med katten

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 juni 2012 19:56

Hej bloggen för låt att jag inte skrev igår jag hade gäster vi hade super kul vi lekte en lek som hetter lava lava jaja. Idag hände det inte så mycket   jo jusdet det var fotboll em som sluta just nu och SPANIEN VAAANNNN  

ja ja nu säger jag bara hej då och såv got    

Av Rebecca Hebelius Dace - 8 juni 2012 17:43

Heej bloggen äntligen hemma från vikingabyn vi sovde över och hade super kul där. Här är lite grejer vi gjorde fläta till arm band,täljt,lekt medeltda lekar,och vi badade   hör ni det är skönt att vara i vikingarbyn men bäst är det nog att ha värdens bästa blogg läsare heej dåå 

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2012 20:39

Hej bloggen idag har jag lekt med en kompis hon hetter veronika hon har och så en blogg den hetter eqariamittliv.bloggplatsen.com . Jag och hon åkte en karu sel som hetter bat man  den var jätte rolig. Och det var natsonal dag idag det va roligt + imor gån ska jag åka till vikingar byn med klassen och vi ska såva över där och va vikingar  .   

Av Rebecca Hebelius Dace - 5 juni 2012 20:27

Heej bloggen idag så hade vi sportdag vi spelade spökboll,basket,fotboll,brännboll,ute bandy  . Det var kul och på min engelska idag fick man godis ja och min mamma har varit i stokholm i en dag så när hon kom hem idag fick vi monster gosse djur men vi ses bloggen   <-- det är monstret p.s skriv i kommentarerna vad duu tycker den ska heta.  

Av Rebecca Hebelius Dace - 4 juni 2012 20:48

Hej blogen idag tja har det inte hänt så mycket där imot var jag på min lilla systers dagis. Äfter skolan för där skulle dom ha piknik och dom sjöng tja det var allt för den dan men vi ses imorgon skära läsare       

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 juni 2012 18:16

Hej bloggen idag har jag varit i folkets park dom hade festival. Det var roligt sen när vi va hemma spelade jag och min mamma & syster fia med knuff mamma Vann men vi ses heeeeej dåååååå<--- Hihi falska jag <-- riktiga jag




 







Ovido - Quiz & Flashcards