beccablogg

Alla inlägg under maj 2015

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 maj 2015 09:22

Hej!
Min dag har börjat rätt så dåligt. Jag vaknade upp med högfeber, hes röst och täppt i näsan. Så nu sitter jag framför TVn och kollar på F.R.I.E.N.D.S ( har sett typ minst 4 avsnitt redan ). Känner mig lite bättre nu men måste fortsätta ligga i soffan. Jag kommer säkert lägga upp mer inlägg senare. ^_^
Hejdå!

Av Rebecca Hebelius Dace - 26 maj 2015 17:13

Hej!
Jag har haft en helt otrolig dag idag. Om ni är gamla följare borde ni veta vad Måryd är. Om ni inte är det så bli inte ledsna jag ska förklara. Måryd är ett naturreservat lite utanför Södra sandby, och en gång om året i F-Klass, 1an, 2an och 3an åkte jag och min klass dit. Men bara ungefär två veckor innan vi gjorde vår Stockholm resa berättade våra mentorer att vi skulle besöka Måryd för en hel dag igen. Jag och min klass var överlyckliga att få komma dit. För mig är liksom Måryd min barndom från lågstadiet. Vi åkte buss till Måryd efter som det är ganska långt bort. När vi var framme sprang jag, nattisenforever.bloggplatsen.se , Johnnydeppforeverandever.bloggplatsen.se , ninjanina.bloggplatsen.se , Felicia och Elsa så fort som möjligt för att hitta den bästa kojan, ( "Kojan" menad att det finns super stora ihåliga buskar man kan lägga sina saker och vara I ). Tillslut hittade vi ett jättemysigt ställe vid bäcken med många grenar att sitta på. Efter vi varit i Måryd i Ca. 40 min startade vår buske + Martin "krig" med vissa av killarnas buske. Under "kriget" lekte vi mest och skrattade det var inget allvarligt. När vi nästan skulle åka gick vi den vackra myrstigen. Myrstigen heter så för då och då kan man se små/stora myrstackar. I alla fall vandringen var väldigt vacker och vi såg massor av fina saker t.ex den stora sjön, den stora ängen med massor av blommor och den tysta gröna skogen. Sen i slutet av dagen åkte vi tillbaka med buss igen, och nu är jag hemma i min säng och kollar på den bästa serien EVER!!! F.R.I.E.N.D.S
Hejdå!

[Bild]

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 maj 2015 17:03

Hej!
idag är det ju måndag >_<
Och måndag är nog inte min favvo dag. Men vi slutar tidigt idag såå ^_^. I alla fall idag har jag haft idrott och vi gjorde typ Amerikansk fotboll fast med en frisbee och utan allt tacklande. När skolan var slut cyklade jag hem och såg minst fem avsnitt i rad på friends. Jag har sätt serien redan en gång men vill se hela igen. Jag är på S: 5 Ep: 15. Och just nu har jag precis haft min gitarr lektion som jag gått på i tre år. Så annars hoppas jag att ni haft en bra dag.
Hejdå !

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 maj 2015 18:23

Hej har det ganska tråkigt så jag har bestämt ni ska få konmentera er favvo i One direction.
+ Ni får bara välja en ^_^
Enligt mig är Louis den bästa <33

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 maj 2015 12:21

Hej!
Idag är det fredag och jag har nu ungefär spenderat tre dagar i Sveriges huvudstad Stockholm. Jag och min klass har haft så fruktansvärt kul. Vi har kommit närmare varandra, skrattat åt allt och bara haft en super bra tid. Första dagen var vi i Bernadotte våningarna med en guide. Efter det åkte vi till livrustkamaren. I alla fall vi gjorde mer t.ex vi var i gamla stan och handlade. "Kolla bilderna så förstår ni". Och nästa dag "igår" så var vi på Riksdagen, Cosmonova, Naturhistoriska muséet, Vasa och Gröna lund. Och idag en dag senare sitter jag på tåget hem med nattisenforever.bloggplatsen.se bredvid mig som spelar Nintendo :D . Men vi ses snart.
Hejdå!

+ Vi bodde på af Chapman

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 maj 2015 18:29

En timme och 20 min "Vi har också råkat lägga på flera gånger"

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 maj 2015 17:36

Hej!

Idag är det bara en dag kvar tills jag och min klass åker till Sveriges hjärta "Stockholm". Det kommer bli så sjukt roligt. I alla fall idag är det ju tisdag och det har varit en ganska normal och tråkig dag. Men efter skolan så cyklade jag och min kompis Veronika Skokartongen.bloggplatsen.se hem tillsammans, och bestämmde att skypa när vi kommer hem. Och det gjorde vi, "hehe fortfarande". Men vi gick också in på gamla hedliga MSP.


Om ni inte vet vad msp eller Moviestarplanet.com är så är det ett spel när man skapar sin egna figur som ska försöka bli kändis.


Jag och Veronika spelade super länge, och så gifte våra husdjur om sig i vår andra kompis Victorias vardagsrum. Just nu skypar vi och hon har precis skaffat en ny blogg.

Hejdå!

Moviestarplanet namn: Ribe


Veronikas blogg: Skokartongen.bloggplatsen.se

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards