beccablogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 31 augusti 2012 21:40

Eeee hej jag e litte tröt jag har ju varit på kändis fäst och haft skola jag vet men jag kan kanske skriva litte mer om fästen imorgon

Heeeeeeeeeeej Dååååååååååå

<--- Aaaa jag ser hämsk ut

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 augusti 2012 20:32

Hej och idag regnadedet väldigt mycket och det oskade också och när jag och min mamma skulle cyckla till min skola hörde vi en jätte hög blixt som va ganska nära oss det var jätte läskit. Och imorgon kommer jag gå på ett tjändis kalla och jag ska va michhel jackson

haha min katt hetter jackson             Heeeeeeeej Dååååååååå

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 augusti 2012 20:47

Hej typ idag var det (VÄLDIGT DIMMIGT PÅ MORGONEN) men väldigt soligt på eftermiddan. Och idag har vi haft engelska,so,och några mer men mer idag så har jag varit i pildammanrna och jag och min vän nina va hemma hos mig. Inte så jätte länge men idag har jag ialla fall gjort klart läxan jaja. 




HEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ 


Av Rebecca Hebelius Dace - 27 augusti 2012 20:57

Hej idag har jag varit i skolan och så och jag va på min första gitar lektjion och det var super men hej då måste stika sorry  att jag inte han skriva så länge


       

Heeeeeeeeeeej Dååååååå

                                            

Av Rebecca Hebelius Dace - 26 augusti 2012 19:26

Hej  och idag har jag typ inte gjort så mycket bara slappat hemma gått ut lite och jag bestälde faktist en sak. Den kommer nog om en vecka ja ja vi ses nog snart mina vänner 


                                             Heeeeeeej Dåååååååååå

<---- Allt det ha jag bästelt för mina pengar

Av Rebecca Hebelius Dace - 26 augusti 2012 09:35

Hej och god morgon jag hade typ inget att göra så jag började skriva lite nu och jag vaknade av att min katt jackson började mjaua att han såg en skata och ville gå ut jobbigt men snart ska jag äta frukost 


                                           Heeeeeeej Dååååååååååå

                 

 
Av Rebecca Hebelius Dace - 25 augusti 2012 21:15

Hej igår i skolan gick vi till Limhamns fältet det var jättekul och idag har vi inte gjort såååååååå mycket men här e några regler på skolan i min årskurs



. inte komma sent annars får du en prick

.om du får 3 prickar får du kvarsittning

.inte slåss

.inte springa runt i klassrummet

.inte svära


       Och det e säkert mer regler men jag kan inte komma ihåg dom nu Heeeeeeej Dååååååå

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 augusti 2012 19:42

Hej och i skolan idag kollade vi runt i alla nya rum och imorgon ska vi till limhamns fältet och tjha det va väl inte så mycket mer hehe 

               

                                                         Heeeeeeeeej Dåååååååå


Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards