beccablogg

Alla inlägg under juni 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 26 juni 2014 23:08

Hej idag så ska jag berätta om dagarna tisdag,onsdag och torsdag. I tisdags var Kajsa här igen och lekte. Denna gången väckte hon och min syster mig inte så jag fick sova länge. Under dagen var vi i folketspark och sprang runt och hade jättekul. I onsdags så var jag och Angelica på högevallsbadet i Lund, om ni vill få mer om information om högevalls badet gå in på deras Hemsida hogevallsbadet.se åk gärna dit det äger där. Jag och Angelica åkte alla tre superroliga rushekanorna och alla andra superroliga saker. Den roligaste rushekanan va nog
The black hole. I torsdags idag så var vi ute med vår båt. Men något knäppt hände med motorn så vi kom inte så långt. Efter en timma så funkade motorn igen men vi hann inte gå ut. Ja det var nog allt för idag.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heej Dååå Bäässtta Läässaarre!!!!

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 juni 2014 23:06

Hej idag så ska jag berätta om dagarna torsdag,fredag,lördag,söndag,
måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag,sönda
g,måndag. I torsdags så minns jag inte riktigt vad som hände för det var så länge sen. I fredags så var det skolavslutning för mig och jag sjöng en låt som flera nog har hört. Jag sjöng "save the world" av
Swedish house maffia. Sen på kvällen var jag på fest hos sajten.bloggplatsen.se och Alvaisme.devote.se och det var jättekul. I lördags så var vi hemma hos ett par vänner och hade en liten KAK fest. I
söndags, måndags, tisdag, onsdag och torsdag så åkte jag på cirkus läger i kyrkhult som ligger i Blekinge. Där tränade jag cirkus varje dag. En bit bort fanns en stor sjö som vi gick och badade till varje dag. Om man skulle till en affär fick man gå längre vi bodde liksom mitt ute i skogen i ingenstans. Den sista kvällen berätta Måns min lärare om huset och dess historia. Sök gärna på tulsebodabrunn.se där kan ni läsa mer om det läskiga huset i Blekinge. Dagen när jag åkte hem var strejken slut och jag kunde ta øresundståg igen. I fredags var det midsommar och vi firade det i vår båt. Sedan gick vi ut med båten och badade. I lördags så var Emilys kompis hemma hos oss hon heter Irma och är en jättesnäll tjej. I söndags åkte jag Kajsa och våra pappor ut på båten. Vågorna stänkte jättemycket så vi var lite rädda men allt ordnade sig. I måndags så var Kajsa hemma hos oss. Hon och min syster väckte mig så jag var inte på så bra humör på morgonen. Sen senare under dagen var vi i folketspark och lekte först på hopp kudden men sen på en ny sak. Typ att man är i en liten plast grej och springer runt och kommer inte upp haha. Nu kollar jag på Harry Potter men vi ses.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heej Dåå Bässtta Läässaarre!!!

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2014 21:00

Hej idag så ska jag berätta om dagarna torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdags och onsdag. I torsdags så minns jag inte riktigt vad jag gjorde men jag var i skolan och hade kul. I fredags så var det Sveriges nationaldag. Och då var vi i folkets park på baobab. Men jag var inte där så länge för jag skulle gå dit imorgon. Så jag klättrade i träd och åt lite glass. I lördags var jag min syster Emily och hennes vän Leia på baobab. Vi alla fick var sin ansikstmålning. De hade en fjäril och jag hade en bläckfisk. Vi hade det jättekul och mysigt. På kvällen var vi hos Palmkvists och lekte och åt god mat. I söndags gick jag, min pappa, Kajsa och hennes pappa ut med vår båt. Jag och Kajsa badade. Kallt men ändå skönt. I måndags så nja.....aaa
Minns inte riktigt bara var i skolan och hängde. I tisdags efter skolan så hade vi en liten avslutning och då sjöng alla barn i 4-5
"idas sommarvisa" och
"brev från kolonin". Vi åt picknick, spelade fotboll och hade bara en härlig stund med vännerna. I onsdags så efter skolan åkte jag och min kompis Angelica till stranden. När vi badade var det superskönt. När vi var på det grunda så var det ett par svanar som jagade oss. Efter ett tag så dushade vi och sen köpte vi en god glass.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåå Bäässtta Läässaarre!!!

Av Rebecca Hebelius Dace - 4 juni 2014 19:43

Hej idag så ska jag berätta om fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag. I fredags så var alla lediga och Ninjanina.bloggplatsen.se och jag var på min båt. Vi visste att den var sönder men äh. Fast när vi kom fram satt Jocke i båten och hade lagat rodret så vi gick ut på båten ändå. När vi var på båten så blåste det jättemycket men det var ändå en väldigt kul åktur. I lördags så var jag och min mamma på trianglen och så köpte vi till mig
En ny bikini
Tränings kläder
Solglasögon
Läppbalsam.
Sen så åkte vi hem till Moa och Kajsa och fick MEGA GLASSAR. I söndags var jag och min klass på Sixten (en i min klass) kalas. Han hade mini golf kalas och jag fick nästan en holing one. Efter kalaset gick jag och Ninjanina.bloggplatsen.se till stranden och badade. I början var det IS KALT men sen blev det faktiskt väldigt varmt och skönt. I måndags så tja var jag i skolan och bara hade det skönt. I tisdags fick jag och min syster Frost filmen. Och när vi kollade på den var allt så mycket betträ än när man sitter i en bio salong. I onsdags idag så var vi och kollade på en musikal från europaporten. Och de spelade Fame. De kommer att vara våra grannar på nästa skola. Oj jag har ju flömt att berätta. Jo ni gamla läsare ni vet ju att jag flyttat skola och det ska jag göra igen. Jag har blandade känslor över detta och vill helst inte prata om det. På fritids gjorde vi kokosbollar. Men tja vi ses väl snart.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

Presentation


Hej!
på denna blogg skriver jag om min stora kärlek till 1D, att snart bli 13. och vad jag gör om dagarna.
hoppas du trivs här!

Fråga mig

42 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards