beccablogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 23 maj 2012 20:48

Hej bloggen tja jag har inget särskilt att bäretta i dag. Men jag coh mina vänner lekte en kul lek och kanske imorgon fun4kids altså 3-4-5 och uppot fritids kanske ska ha vatten krig kul va men vii ses 






for väl mina skära blogg läsare jag kommer till baka  

Av Rebecca Hebelius Dace - 22 maj 2012 20:46

Heeeej jag han skriva jag hade super kul jag sprang och sprang och sprang okej det där är lite dramatiskt . Men jag hade värkligen så kul sen hoppade vi i en hopp borg jag och 2 av mina vänner och en av doms lilla syster och min var med.Sen kom jag hem och är med er som läser nu hej dåååå




MEN VI SES SNART IGEN   Moohaaaaa 






  <-- Hihi skoja eller hihi  

Av Rebecca Hebelius Dace - 21 maj 2012 20:49

Hej blogge lite snabbt bara imorgon ska jag springa kaving knat. Det slutar ganska sent jag kan inte låva at jag kommer hinna skriva men endå HEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅ.       

Av Rebecca Hebelius Dace - 21 maj 2012 20:36

Ooo Hej bloggen vist har det varit varmt idag   jag dog nästan. Man ville typ bada men sedan hade jag IUP vi kom fram till saker och jaja bla bla bla. Men bäretta för mig i kommentarena vad ni gjorde dena härliga varma dag 



HEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ    

 

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 maj 2012 19:38

Hej bloggen idag har det varit väldigt varmt jag och min familj har haft picknick. Det var jättegoda mackor sen lekte vi och.... Okej ni kommer aldrig tro mig men det är sant det var en cirkus i slottsparken och där var det ELEFANTER fria alltså dom levde inte där men dom lät dom äta av träden och allt det var det coolaste jag varit med om  .

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 maj 2012 21:33

Hej bloggen litte tidigare idag bärettade jag att jag skulle gå till några vi käner.   Vi hade super ku vi spelade wii och fikade när vi kom hem köpte vi chips det var got och popkorn ot vi med. Men om jag ska vara ärlig nu har jag litteont i magen <--- inte mer   

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 maj 2012 10:29

Hej bloggen sorry att jag inte skrev igår. Just det och i förrgår glömde jag skriva vad som hände mer. (äsch) det hände inte så mycket mer på den dan men igår var jag på leos lekland med mina vänner. Sen efter det var jag hos våra andra vänner dom hade gäster från ö-land vi hade super kul. Och idag ska jag til några andra vänner vi känner skriver om det lite senare ha det så bra  .  

Av Rebecca Hebelius Dace - 17 maj 2012 10:41

Hej boggen idag har jag namsta rebecka eller jag stavar det rebecca. Jag kommer säkert skriva fler inläg men inte nu men hej då vi ses snart . <-- Dalmatin    


Ovido - Quiz & Flashcards