beccablogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 maj 2012 21:05

Hej bloggen har varit i skolan idag men ska inte dit imorgon för det är kristi himmelfärdsdagen. Som ni vet att jag har varit sjuk men nu är jag frisk. Imorgon får ni kanske nåt nytt spänande och roligt inläg ses imorgon.  



<--- Panfu     

       

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 maj 2012 20:40

Heeeej bloggen jag ska gå till skolan imorgon    . Har längtat efter mina roliga vänner. Och idag hade jag CIRKUSUPPVISSNING. Jag gick på klot och alt gick faktis som det skulle men vi ses imorgon bloggen sov gått

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 maj 2012 19:23

Tjabbatjenre bloggen idag känner jag mig mycket bättre. Men måste vara hemma imorgon från skolan, kanske gå på min cirkusuppvisning. Jag ska gå på ett klot.   

Av Rebecca Hebelius Dace - 13 maj 2012 21:11

Hej bloggen jag är sjuk och ligger i sängen ska inte gå till skolan imorgon. Och har säkert kräkt 4 gånger   inte kul als.<-- nåååååå

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 maj 2012 15:22

Hej bloggen förlåt att jag inte kunde skriva igår. Men på festivalen hade jag superkul alla grejer var roliga men om jag ska vara ärlig hada vår klass den bästa grejen. Det var super kul jag vann många priser. Och anledningen för jag inte kunde skriva igår va för min hamster prinsen dog Den dan. Inte dog igår utan det var ett år sen han dog och jag ville inte ha datan hela den dan.  <-- Där e han alltså hamstern

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 maj 2012 20:54

Hej igen bloggen jag ville bara siga att imorgon är det festival på min skola. Vi kommer göra olika aktiviteter och mer. Jag ville bara siga det hej dååå  

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 maj 2012 20:35

Heeeej bloooooooooogggeeen  jag hade mys vi gjorde fina bilder. Sen för vi hade varit så duktiga på natishonellt prov. Vi fick glass och titta på miranda filmen den är bäst heeeeeej dååååååå.  

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 maj 2012 20:00

Hej i dag hade vi brännboll<----IGEN men det var ändå kul vi vann  . Och jag och mina vänner lekte en super kul.Sedan lekte vi en super kul lek det var kul tils killarna invadera os  . Men det var ändå lite kul när vi stred. <-- thats me   

Ovido - Quiz & Flashcards