beccablogg

Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 8 maj 2012 19:29

Hej bloggen idag på fritids gick vi igen till den engelska bladins.Vi hade fritids dag eller nåt vi hade super kul men pappa hemtade mig då blev jag sur Men sen gick jag till cirkus skola jag går på klot det är svårt men kul. Och en sak till jag har inga skydd  





här e 2 cirkus cmaylys    

Av Rebecca Hebelius Dace - 7 maj 2012 19:03

Idag på skolan så hände det 2 saker vi hade lera som vi hade gort för inte så länge sen så idag fick vi måla den. Ni vet att bara jag och mina vänner har spelat brännboll mycket idag så spelade vi på riktigt det var jätte kul  

<-- hihi  

                                          

ute

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 maj 2012 18:32

hej jag va ute en liten stund vi gick till arken en mini bondgård.Vi såg många djur sen gick vi till lekplatsen sen när vi kom hem åt vi sen fick vi till efterätt CUP CAKE    

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 maj 2012 11:05

Hej bloggen sorry hann inte skriva igår men jag ska berätta nu.Igår var jag på nallekonsert med veronika det var jätte kul och kanske skulle vi köpa en koloni.Sen skulle vi åka till lund och då lekte vi kurragömma stutsmatta och var på lekplatsen. Vi åt kyckling och hade till efterätt MAKRONER.   Sen åkte vi hem klokan 12 på natten jag ska berätta om idag lite senare så det händer nåt men tills dess ha så kul.   

Av Rebecca Hebelius Dace - 4 maj 2012 20:54

Hej om ni har face book så kan ni videochatta ungefär som talk det är super kul. Jag har snackat med många om ni har face book testa det me  så här gör man, först trycker du var du brukar skriva till en kompis altså chatta sen ser du att det finns en kamera, hjul och kryss, tryck på kameran sen vänta tills kompisen svar om du inte ser den personen så har den ingen kamera, det var tipset för idag   

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 maj 2012 19:51

Heeeeeeej idag har det varit väldigt varmt   I skolan spelade vi brännboll men inte med riktiga grejer och jag gjorde home run många gånger. Sen när jag skulle gå hem så åkte vi istället först på en exotisk ö   okej jag lekte det. Sen var vi på icamaxi bla bla bla sen gick vi till ett jättesoligt ställe. Mamma kom och vi hade picknick det var superkul.  

Av Rebecca Hebelius Dace - 2 maj 2012 20:41

Hej efter skolan var jag och min vän Nathalie hemma hos henne först bakade jag och hon jätte goda marsmellos med smält tjoklad och strösel sen var vi på hennes båt på båten så !!!!!!!!!!!!!!!! BADADE VI DET ÄR TJUKT DET ÄR JU MAJ vi simmade det snabbaste vi kunnde upp   sen när vi komm hem till henne så i värmen hadde marsmellorsana smälta men dom var endo goda för det   

Av Rebecca Hebelius Dace - 2 maj 2012 13:35

Hej är i skolan på datan vi har power pynt eller nått sånt TRRRRRRRRRRRÅÅÅÅÅKIIIIIIIIIIIIIITTTTTTT min handlar om simris hamn   nu måstee jag sluta ses mina vänner   

Ovido - Quiz & Flashcards