beccablogg

Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Förlåt förlåt förlåt

Av Rebecca Hebelius Dace - 27 februari 2013 20:30

Asså förlåt mig, jag vet att jag inte har skrivit på 5 DAGAR DET ÄR JU HELT SJUKT men nu ska jag skärpa mig och berätta om dagarna. På fredagen så redovisade vi en pjäs på Hipp, Malmö Stadsteater, då och jag hette Varga och jag var en alv. Det var jättekul att vara alv + att komma från järnåldern. På lördagen så var vi i folkets park och lekte på lekplatsen och hade jättekul men sen frös vi och gick hem. Sen tittade ju dom flesta på melodifestivalen och ni vet han Behrang Miri han känner jag hehe. Söndagen var också toppen och då letade vi efter en ny ryggsäck för min andra hade gått sönder det kändes lite tråkigt att köpa en ny men vad skulle man göra. Sen så tittade vi på Röjar Ralf den där nya filmen sen kom vi hem och bara hade myskväll. Måndagen och Tisdagen var inte sådär jättespeciella, på måndagen så gick jag på gitarr och på tisdagen så var det cirkusskola så dom dagarna var inte så speciella som jag sa. Och idag tja så har jag inte heller gjort så jättemycket förutom at jag har fått färg i hela ansiktet, aja glöm det nu måste jag dra




Heeeej Dåååå Bäääässsttta Lääässaattrrre

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och ...

Ovido - Quiz & Flashcards