beccablogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 14 juli 2012 15:12

Hej bloggen jag vet jag skrev inte igår heller men det är ju sommarlov och jag hinner inte alltid blogga. Men igår så badade jag i havet var faktist ganska varmt. Och idag tja har det inte hänt så mycket   .Men i morgon åker jag till min mormor och morfar Men endåå heeeej dååååååå

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 juli 2012 21:27

Hej bloggen idag tänkte jag gå till stranden men på vägen dit började det regna så vi åkte inte dit  . Och ni kommer ihåg ett tag sen frågade jag  vad mitt nya gose djur skulle hetta och den hetter

mumis och alva e den som har skikat namnet. Tja det var nog inte så mycket mer jo om 38 dagar typ ärrr deeeeeeeet miiiin fööööödeeellllssseeee daag  

Men endå heeeeeeeeeeej dåååååååå

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juli 2012 19:28

Hej igår så var jag och tittade på den nya filmen ice age 4 på bio. Den var super bra och idag var jag i folkets park och min lilla syster emily badade. Tja det var nog inte mer Heeeeeeej dååååå på söööööönndag åker jag till min mormor och morfar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2012 13:37

  Heeeeeeej bloggen jag är tillbaka från England så kul att se er. Idag ska jag visa er en sak men först så ska jag berätta vad jag gjorde idag jag hämtade min katt jackson från ett katt hotel. Och mango jacksons kompis mango bajsade i kattburen i bilen så stresad va hon. Och tja inte så mycket mera men vi ses väldigt snart hoppas jag ps jag har ju pratat jätte mycket om moshimonsters.com och när jag va i england så köpte jag en moshling bok där det står hur man får alla moshlingar så om ni vill ha en skriv det i kommentarerna men heej dååå.  

Av Rebecca Hebelius Dace - 1 juli 2012 12:21

Heeeej bloggen sitter med min bästis Kajsa på en trappa och vi är på landet i England. Vi har nu varit i England i 1vecka och tjha det är ganska mulet men jag har badat 3 gånger OMG!!det var ganska kalt men jag hoppas jag hinner skriva igen heeej dåå och detta är litte o intersant men jag skriver nu på mammas mobil men endå heeej dåå

Ovido - Quiz & Flashcards