beccablogg

Alla inlägg under november 2012

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 november 2012 20:53

Hej och haloj läsare idag så har det varit rät kul idag jag var på cirkus skolan och jag gick på lina. men anars har dena dan varit SÅÅÅÅÅÅ TRRRRRRIIIISSSSST men jag har överleft dagen iallafal. Men hoppas ni har haft en super dag altså inte som jag har haft det men vi dses undebara läsar


Heeej Dåååå Bääässtta Läässaarrre

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 november 2012 20:49

Hej jag kunde inte skriva igår för Moa och Kajsa var här och vi lekte så mycket att jag gjömde att blogga. Men vi lekte sen okså väldigt mycket och åt (KLAD KAKA) men idag så  har faktist min dag gåt väldigt snappt tycker jag. Men på skolan idag så var den jätte sorjligt för en fräken som hetter anna-bell som kommer från syd afrika skulle flytta hem dit så vi hade en avskeds fäst man fick popcorn,chips och saft men det kändes jätte tragist. Men nu ska jag läsa i min säng och snart sova


 

Heeej Dåååå Bääässttta Lääässaarrre

 

 

 



Av Rebecca Hebelius Dace - 17 november 2012 18:52

Hej idag så har det ju varit lördag och jag har handlat nya hörlurar och litet moshi monster saker. Min lilla syster är på ett kalas nu och jag och mamma smaskar i oss fika och har tittat på film just nu sitter jag här och bloggar på mammas IPad. Men idag har det faktiskt varit ganska tråkigt jag har typ bara slappat och tat det lugnt. Men vi ses snart bästa läsare Heeeeej Dåååååå!

Av Rebecca Hebelius Dace - 16 november 2012 20:43

Hej bloggisen jag hann inte skriva igår för jag hade SÅÅÅÅ MYCKET LÄÄÄÄÄÄÄXXXXOOOOOR.  Men jag glömde skriva en sak i måndas för det med provet jag fick 19/20 det blev jag stolt över mej tjelv. Men idag så är det ju fredag och jag är helt slut efter veckan men idag så har jag varit på slöjd och jobbat med metal, och jag har stukat foten. Inte kul vi lekte 1,2,3 det är som inte nudda golv och jag halkade på en bänk. Men jag mår lite bätre nu vi får se hur foten är imorgon. Vi ses snart igen mina underbara läsare


Heeej Dååå Bääässtta Lääässaarre.

<-- Min stackars fot

Av Rebecca Hebelius Dace - 13 november 2012 20:53

Hej igår så gjorde jag typ inget kul därför skrev jag inte. Men idag så var jag på cirkus skola och det var jätte kul och snart ska jag ha min upvisning när jag går på lina. Anars har jag inte gjort så mycket men jag hoppas ni haft en bra dag vi ses snart 



Heeej Dåååå bääässsttta lääässaarre.

 

Hej

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 november 2012 20:41

Hej hej skrev inte igår men jag ska berätta nu vad jag gjorde. Jag och pappa var i affärer på trianglen och köpte prisenter till min vän Bellas kalas. Och idag var jag på hennes kalas vi åt fika och en jätte god TOOORRTTTAAA. och nu när jag är hemma har jag tittat på face off och nu är jag slut äfter dan men vi ses snart mina vänner snarare än var ni tror.

Heeeej Dåååå Bääässttta Läässaarrre.

 

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 november 2012 20:35

Hej idag har jag hafT . . . . . . . . . . . . . . . . PRROOOOOOV och det var litte läskit men jag tror jag klarade det vi får veta det på måndag. Ja och det är ju fredag och det är startenn på hälgeb såååå göööt men jag har faktist inget mer att prata om


Heeeeeej Dåååå Bääässtta

 

LÄÄÄSSAAAAAAARE




Av Rebecca Hebelius Dace - 8 november 2012 20:54

Hejsan sevejsan japp men igår så han jag inte skriva för jag plugade såååå mycket inför mitt prov och provet är imorgon Aaaaaaaaaaa. Jag är så närvös och idag hade jag typ hela dan på fritids jätte tråkigt för jag va på engelsk lektjion äfter lektjion jag är halv ängelsk det visste ni väl??????? ja ja nu har jag inget mer att säga. Jo jusdet jag skulle ju säga i vem som van i den rit tävlingen typ nån som jag tror hette sha...... hahl..... eller jag vet inte nåt i den stilen HIHI. Men nu har jag inget mer att säga 

 

 

 

Heej  Dåååå bäässttaa läässarre

Ovido - Quiz & Flashcards