beccablogg

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 19 november 2014 19:33

Hej! 

Idag så ska jag berätta om min roliga onsdag.

    Min dag började med att jag var på nomo. 

    Nomo är en antimobbningsgrubb som jag är med i.

    Efter det hade jag NO och teknik och på Non så pratade vi om grund ämnen och atomer och annat lite kompliserat.

    På tekniken så hade vi olika presentationer om våra uppgifter och jag har byggt en båt av ett fling paket och på bottnen har den figolit så att den ska flyta, den ska jag redovisa imorgon.

    Efter skolan var jag på fritids med ninjanina.bloggplatsen.se , Vicke och Natta. 

    Vi spelade många roliga spel som love letters och natta vann med 2 poäng.

    När natta hade gott hem spelade jag och ninjanina.bloggplatsen.se kalleha och vem där. 

    Men vi spelade också mot Vicke och jag minns inte riktigt vem som vann och vem som förlorade på spelet.

    Sen lekte vi en jätterolig lek i lekrummet men den är lite kompliserad att berätta så vi tar det en annan gång.

    Sedan när Vicke också gick hem så spelade jag och ninjanina.bloggplatsen.se Mick Mack.


   Efter fritids gick jag och ninjaninna.bloggplatsen.se hem och hemma så face timade vi varandra och pratade om att vi skulle leka på söndag.


    

VI SEEEEEEEES!!!!!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards