beccablogg

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 29 mars 2014 20:46

Hej idag så ska jag berätta om torsdag, fredag och lördag. I torsdags så var jag på fritids lite längre för att jag ville leka med mina kompisar Skattjakt. Och vi hitta några fantastiska fynd HIHI. I fredags så på HKn så gjorde jag och min klass pannkakor och dom var sååå gooodddaaa. Men sen på fritids så gjorde vi också pannkakor och dom blev också jättegoda! När jag var hemma kollade jag på
"Hotel transylvanien" och åt popcorn. I lördags så cyklade jag och min pappa till en plantaffär och köpte gräs till gården hemma. Sen så gick jag och min familj till trianglen och jag fick infinity gubben ANNA UR FROST!!!!!! Och nu så kollar jag på film.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

Anna i Frost!

Ovido - Quiz & Flashcards