beccablogg

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 juli 2014 22:17

Hej idag så ska jag berätta om dagarna tisdag, onsdags och torsdags. I tisdags så var det typ 28 grader ute så jag och min familj gick ut med vår båt. När vi hoppade ner i vattnet var det SUPER skönt. Sen åt vi lite picknick och åkte hem igen. I onsdags så var det typ 30 grader ute så jag och min familj cyklade ner till båten. Men det var väldigt blåsigt så vi badade istället på stranden. När vi kom hem tog alla en kall dush. I torsdags så lämnade jag, min syster och mamma vår katt Jackson på katt hotel .Moa och Kajsa lämnade också deras katt Mango. När vi hade lämnat Jackson var han så orolig att han fräste åt oss. Anledningen för att vi lämnade katterna på katt hotell är för att imorgon ska hela min familj och Moa och Kajsas familj till ENGLAND. Vissa gamla läsare vet nog att jag varje år åker till England och när jag är i England har jag inte möjlighet att skriva varje dag. Men fina bilder kommer komma upp. Efter katt hotellet var alla nog lite deppiga men ändå glada. För imorgon gäller det vi ska till ENGLAND!!!!
Adios Amigos.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dåå Bäässtta Läässaarre!

Ovido - Quiz & Flashcards