beccablogg

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 november 2013 21:34

Hej idag så ska jag berätta om fredag lördag och söndag. I fredags så åkte jag tåg till Halland, Åsa och det var faktiskt ganska obehagligt att åka tåg. När jag var framme låg jag i min säng och gosade mig. Sen kom IDA min kusin. Som är SUPER ROLIG OCH SNÄLL. Vi och Emily tog våra Halloween-kläder och gick hem till henne. När vi var hemma hos henne så bytte vi om till HALLOWEEN KLÄDER. Det var jätteroligt att gå ut och få godis och vi fick MASSOR av godis. Och vi busade lite också HIHI. Hemma hos henne så hade vi kalas för Malin min kusin och hon fyllde 22. I lördags så på morgonen så hämtade Ida och hennes mamma mig för vi skulle till ridskolan. Och det var jättekul jag fick träffa en häst som hette Freddy. Och han var lite busig men snäll. Efter ridningen så åkte vi hem till Ida och åt GODIS!!!!
Efter 2 timmar så sa vi att vi jättegärna ville åka till
Fjärås simhall och vi ÅKTE DIT. Och vi hade verkligen SUPERKUL. Vi dykte från kanter åkte ner från rushibanor och kämpade som urangutanger eller. . . . . Människor. Asså det är svårt att förklara i ord men asså det var så
himla himla HIMLA KUUUUUUUL. Sen bastade vi och dushade sen så åkte vi hem. Innan vi åkte hem köpte vi Ben and Jerry glass. Som var väldigt gott. Sen så gick vi hem till mormor och morfar men sen gick Ida sen somnande jag Emily och resten av familjen Hebelius. På söndagmorgonen så kom Ida en sista stund innan vi skulle gå. Vi lekte kurragömma och vi var ute och bus ringde på folk HIHI. Sen så var vi på tåget i minst 3 timmar och hade SUPER tråkigt men det satt en man som sov bredvid mig och dreglade HIHI. Men nu är jag framme och ska facetimea med Ida.
Men vi ses då.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dååå Bässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards