beccablogg

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 10 november 2013 20:50

Hej idag ska jag berätta om vad jag gjorde lördags och i söndags alltså igår och idag. Men vi börjar med igår nu börjar jag. Igår så var jag och min pappa ute och min pappa köpte NUTELLA STICKS. Alltså man typ tog en sån kex pinne och doppade den i nutella. Sen så åkte vi till Moa och Kajsa och vi fick JÄTTEGOD indisk mat. Sen fick vi glass till efterrätt eftersom Moa och Kajsas mamma hade kalas. Sen så när vi åkte hem så var jag uppe i sängen och tittar på youtube klipp. Idag så var det ju fars dag och vi kom in och gav min pappa kort och presenterna. Sen så resten av dagen så slappade vi typ bara och nu så ska jag börja titta på Williams lista 2.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dåååp Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards