beccablogg

Direktlänk till inlägg 7 juli 2014

Åka till Åsa,bada,sova över,studs matta,åka hem och REGN!

Av Rebecca Hebelius Dace - 7 juli 2014 21:44

Hej idag så ska jag berätta om dagarna onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag. I onsdags så åkte jag och min mamma och syster till Halland. Där var vi i 4 dagar. Den första dagen gick vi och badade med vår kusin. På kvällen gick jag och min mamma till en konsert för att min morfar skulle spela saxofon med hans band. Och han spelade en låt solo. I torsdags så var jag och min mamma och syster hemma hos min kusin och vi hoppade stutdsmatta länge. Sen badade vi. Men min syster badade inte för det var ganska kallt men det är aldrig för kallt för mig. Vi hjälpte damen i kiosken för att kolla tempraturen i vattnet det var 17 grader. Sen fick vi välja valfritt godis för att vi hjälpte henne. Sen gick vi ut med hennes hund Teddy. I fredags så under dagen badade vi och hade jättekul. På kvällen så sov jag över hos Ida. Plötsligt mitt i natten var vi törstiga så vi gjorde en crazy oboy. Vi gjorde det normalt men tillsatte salt och kanel. I lördags så var vi och bada och hittade många fina snäckor. På kvällen grillade vi och hade en trevlig kväll med min familj. I söndags så var det sista dagen i Åsa. Vi gick snabbt ner och badade. Sen packade vi och satt på tåget i 3 timmar. I måndags så var vi hemma och Kajsa kom på besök och vi tänkte åka ut med båten men det ÖSregnade. Så vi var inne och lekte och spelade WII.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och ...

Ovido - Quiz & Flashcards