beccablogg

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 5 december 2013 21:36

Hej idag så ska jag berätta om onsdag och torsdag. I onsdags i skolan så kom en mimare som spelade en jätterolig föreställning. Men han pratade också engelska med oss. Det roligaste med det var att vi fick vara med som jag. Jag var Mrs Jeferson. Och det va superkul för han sa liksom så här.
" Oh hello Mrs Jeferson so how is the dog". Och jag kunde svara vad jag ville och jag svara.
"It's dead". HAHA ni skulle sett hans min det var ju på skoj. Ni i min klass ni vet vad jag menar. Och när jag kom hem var mamma redan hemma och hon hade gjort lussebullar och dom jag jättegoda. I torsdag idag så när jag var på fritids fick vi inte gå ut för att stormen Sven härjade. Så vi gjorde en liten bit av en film och jag är stuntkvinna i filmen. Sen så hade vi öppet hus och min pappa kom och sen gick vi hem. Och WOW Gud vad det blåste. Jag åkte till och med in i en vägg. Men nu är jag hemma i säkerhet men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards