beccablogg

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 18 december 2013 21:52

Hej idag så ska jag berätta om måndag tisdag och onsdag. I måndags så var det den sista gitarr lektionen för i år men jag börjar igen till våren. När jag var på väg hem såg jag vid rondellen att de fina speglarna kunde byta färg på bilden är den blå. I tisdags så när jag kom hem klädde vi granen. Den blev jättefin man fick mickstra lite med TVn men det blev bra tillslut. I onsdags idag så hade jag skolavslutning och som vanligt tar det typ 1 timma innan rektorn är klar med tal. Jag uppträdde också fast med kören och vi sjöng "war is over" av John Lennon. Sen gick vi till skolan och vi fick många godsaker. Men detta blev kort jag tittar på kapten Jack Sparrow 4:an.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dåååå Bäässtta Läässaarre.

Sov gott.

Jullov med kompisen.

På bilden ser ni Jack Sparrow och Angelica.

Ovido - Quiz & Flashcards