beccablogg

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 december 2013 21:18

Hej idag så ska jag berätta om dagarna torsdag fredag lördag och söndag. I torsdags så hade vi PROV!! På judendomen. Jag tror nog ändå att det gick bra för jag pluggade hårt. På fritids så åt vi pepparkakor och spelade ghost. I fredags så var det tidigt tidigt på morgonen lucia i min skola och det var 9:orna som lussade. Men jag var där för tidig så jag fick vänta och vänta och vänta. Till sist kom nattaismylife.bloggplatsen.se och sen bara kom fler och fler. 9:orna var duktiga och visste vad dom sjöng och gjorde. Sen så var vi i grupper och gjorde pepparkakshus efter luciandet. Sedan kollade vi på filmen ensam hemma. Och till sist pysslade vi och jag gjorde en smällkaramell och ett hjärta. På fritids hade vi fredags disco med popcorn,läsk och pizza bullar. Efter discot cyklade jag hem och sen hade vi Lucia hemma och tja sen typ sov jag HEHE. I lördags så handlade jag julklappar. Sen så var vi och firade Jockes födelsedag. Alltså Moa och Kajsas pappa. Och jag hade gjort ett extra fint kort till honom i år för han är ju liksom också min Gudfar. Vi åt god mat och till efterrätt åt vi kladdkaka och ostkaka. Vi kom hem runt 1 på natten och jag somna supersnabbt. Och i söndags idag så har jag Emily mamma och pappa gjort ett pepparkakshus som blev mycket bättre än vad min grupp gjorde i fredags. Men annars har jag slappat men nu så måste jag sluta skriva har bara lite batteri kvar på ipoden. Men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Troll?

Av Rebecca Hebelius Dace - 15 december 2013 17:51


När tredje ljuset brinner vi

juleklappar syr. Och mamma

bakar bullar och har ett

fasligt liv.

Ovido - Quiz & Flashcards