beccablogg

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 mars 2013 20:25


Hej jag vet att jag inte har skrivit någon gång i Mars men nu ska jag skärpa mig. I fredags så var det ju sista skoldagen av veckan och i skolan så tja hände det inte så mycket, men när jag kom hem så var det  de sista avsnittet av wild kids. Sen tittade jag på film och bara slappa typ. Igår när det var lördag så var jag hemma hos Moa och Kajsa och jag & Moa gömde oss i kajsas rum när min lilla syster och hon skulle leka och dom blev jätte förvånade hahaha. Sen så åt vi marängtårta, ingen fyllde år eller nåt sånt vi bara var sugna. Sen när vi kom hem var vi SÅÅÅÅ TRÖTTA men det braiga med det var ju att  vi somnade lättare. Och idag så var min vän Nina hos oss och vi var i folkets park och vi hade spökjakt på min vind. Och vi åt Pannkakor Åååååå det var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOOOOOTT men ja det var nog allt för idag jaja


Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarrebe


Ovido - Quiz & Flashcards