beccablogg

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 mars 2013 20:33

Heeej idag ska jag prata om igår och idag. Igår så gjorde jag inte så mycket min mamma var på jobbet hela kvällen och pappa jag och Emily (min lillasyster) tittade på en film som handlade om en robot som typ var byggd för att vara i krig men den blev typ levande jaja någon såntdär. Idag så har jag och min kompis Angelica tittat på filmen Croodarna den var jätte bra. Titta på filmen asså den är JÄTTE BRA

Ja imorgon ska vi träffa Tim och Karen, Charlotte, Amelia, Beatrice, Alice

(Dom är några vänner från England som vi känner)  ja det var nog det lilla jag ville berätta om för er idag men jag vet inte om jag hinner skriva imorgon för vi ska till en restaurang och äta på kvällen men jaja


Youtube SÖK: rebecca dace



                      Heeeej Dååå Bäästaa lässaarre

Ovido - Quiz & Flashcards