beccablogg

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 mars 2013 21:43

Hej jag berättar varför jag inte kunde skriva igår och om igår och om idag. Jo jag kunde inte skriva igår för jag var på cirkusträning ända tills klockan halv 9 för vi skulle ju öva på tandtrollsjakten hihi. Men på cirkusen så tränande vi på vårt rockrings nummer och akrobatik nummer. Sen idag så har jag lagt upp lite mer videos på youtube. Sen har jag inte haft några läxor och är riktigt trött nu. Tja min dag har inte varit så mycket mer än så här jaja


Youtube SÖK:rebecca dace

Heeeeej Dåååååå

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 mars 2013 21:43

Hej jag berättar varför jag inte kunde skriva igår och om igår och om idag. Jo jag kunde inte skriva igår för jag var på cirkusträning ända tills klockan halv 9 för vi skulle ju öva på tandtrollsjakten hihi. Men på cirkusen så tränande vi på vårt rockrings nummer och akrobatik nummer. Sen idag så har jag lagt upp lite mer videos på youtube. Sen har jag inte haft några läxor och är riktigt trött nu. Tja min dag har inte varit så mycket mer än så här jaja


Youtube SÖK:rebecca dace

Heeeeej Dåååååå

Ovido - Quiz & Flashcards