beccablogg

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 1 juli 2013 22:31

Hej idag ska jag berätta om min dag. Idag så var jag på rörelselekplatsen. Först så var vi på den delen där det finns ett snurrande hjul. Och så satte man sig i den och så snurrar man hela varv fast jag stannade upp och ner och gled. Sen fanns det en stor silvrig boll som man kan sitta på och den var lite varm. Sen gick vi vidare i parken och sen så var det en lång klätterställning med gröna ringar som man kunde klättra på. Men bäst var nog studs mattan. Det var jättekul att hoppa upp och ner. Sen så gjorde jag inte nudda mark på hela klätter ställningen och jag. . . KLARADE det. Sen så gick vi vidare till en tränings plats och jag och min lilla syster Emily gjorde en cirkus och akrobatik föreställning på dom tränings sakerna som stog där. Sen så lekte vi på gräset. Och jag trodde att jag hade glömt bort att hjula jag blev besviken på mig själv MEN SEN så kunde jag igen. Jag behövde bara värma upp handlederna. Men nu så ska jag fortsätta läsa vildhäxa och jag är på sida 101 på den första boken. Nu ska jag börja läsa.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dåå Bäässtta Lääässaare.

Ovido - Quiz & Flashcards