beccablogg

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 3 juli 2013 22:51

Hej idag ska jag berätta om denna dag. Idag så var jag ute med kompisarna Sixten och Emily fast Emily är ju min lillasyster. Men vi håller på med att gjöra en ny FILM. Sen så Facetimade jag med Nina som också har en blogg den heter
Ninjanina.bloggplatsen.se
Japp. Men hon var på fritids på skolan medan jag var hemma. Senare under dagen lämnade vi min katt Jackson på katthotell för att vi ska resa till England på Fredag mer information kommer på torsdag. Men först åkte vi i samma bil som Moa och Kajsa och så vi lämnade vi både Jackson och deras katt Mango. Och Mango pep så mycket i bilen mijuww hördes det varje minut. Sen var vi framme och vi gjorde hemtrevligt i Jacksons bur och sen släppte jag ut honom. Medan min mamma och Kajsas och Moas pappa höll på att prata med ägarens barn Emma som också jobbar där så var jag Emily Moa och Kajsa på upptäcktsfärd i katt hotellet. Och vi såg nästan ett helt torn med Golden gourmet och pussy och Whiskas. (Asså allt det är som katt godis/mat för katter.) Sen sa vi hej då till Jackson och Mango. Vi åkte sen hem och latade oss resten av dagen. Men nu ska jag fortsätta läsa Vildhäxa DET ÄR SÅ SPÄNANDE. Men vi ses adios amigos.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards