beccablogg

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 12 juli 2013 13:08

Hej idag så ska jag berätta om vad jag har gjort måndag tisdag onsdag och torsdag. I måndags så gick jag och min pappa upp för en väldigt hög kulle det tog ungefär 10min för att komma högst upp. Sen åkte jag och min pappa till stranden. För alla andra var redan där. Vi badade och badade och sen så spelade vi på arkaden. Och jag vann 2 godis saker
En jordgubbe med godis pulver i. Och en lång rad godis tabletter. Sen så gick vi hem och tja lekte och skojade. På tisdag gick jag och min pappa upp för ett BERG det berget heter golden cap. Det var riktigt jobbigt att komma upp men fy vilken bra utsikt vi hade. Sen efter berget åkte vi till stranden och badade med alla andra. Sen gick vi och åt glass på rinkitinkis och sen gick vi hem och till mat blev det FETA OSSSSSST
Och lite andra saker. På onsdagen så på morgonen så hängde de vuxna upp en gunga som är jätte rolig :D hihi. Sen gick vi till stranden SOLKLART!!! Men det var ändå roligare än vanligt för det var JÄTTE HÖGA VÅGOR man kunde åka på. Sen gick vi hem och hade det kul. Och på torsdagen så da da da dada daaaaaa ÅKTE VI TILL ESCOT. Escot är som ett litet zoo fast bara med skogs djur och lekplatser och en STOOOOR labyrint. Först så kollade vi på ekorrarna dom var SÅÅÅ söta. Men lite skygga av sig. Sen så var det en jätte rolig påfågel där som först lät som en bil tuta och sen som en jamande katt. Sen så tittade vi på uttrarna och klockan 3 fyllde en år. Så vi gick till den senare. Sen så var vi på en lekplats och det var båtar och små klätter hus. Sen åt vi och gick vidare. När vi var framme till den jättehöga rushibanan och nu menar jag verkligen jätte hög. Jag åkte den men jag brände mig på den. Sen gick vi och kollade på födelsedags kalaset hos uttrarna och vi kollade på en Falk och ugglor show och Moa fick hålla i en uggla. Sen gick vi sist men inte minst i labirynten. Jag tappade bort mig ett par gånger men sen hittade jag ut. Sen åkte jag och min familj till min farmor och vi fick
£20 tja det är mycket pengar. Och nu idag har jag presis fått en hair wrap. Jag berättar om det någon annan gång.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heej Dåå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards