beccablogg

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 juli 2013 19:47

Hej idag ska jag berätta om 4 olika dagar men vi börjar med den första onsdag. I onsdags så skrev jag ju lite att jag var hos min farmor och vi åt till sammans. Sen så gick vi ju såklart till stranden och badade. Sen nästa dag torsdag så badade vi och åt på rinkitinks. Nästa dag så var det sista dagen på haye farm så vi hade jätte kul badade, ansiktsmålade, min kusin Archie kom med sin familj och hund. Vi åt fish and chips och sen så tittade vi på film. Och idag så körde vi till min farmor och sa hej då och sen handlade vi på Tesco och sen så åkte vi hem till min kusin och vi ska sova över här en natt. Och nu är jag hemma hos honom och har jättekul men vi ses.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards