beccablogg

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Rebecca Hebelius Dace - 4 juli 2013 23:49

Hej idag så ska jag berätta om min dag. Idag så på morgon satt jag i ungefär 20 min för jag läste boken vildhäxa och till slut läste jag ut den. Så vi cyklade till biblioteket för att låna 2 an. Tyvärr hade dom in inte den för den var utlånad. Och jag som ville läsa den när jag var i England. Men jag väntade lite med dem böckerna och började läsa silver hästen den är av samma för författare. Jag har inte börjat läsa den en men jag ska börja på flyget till England imorgon. Sen så gick vi och köpte glass det var jätte gott. Sen gick vi till sagolek platsen och där såg jag en av mina klass kamrater som heter Carl-hugo. Men jag sa inte hej. Ingen aning varför. Men senare gick vi hem och vi lekte väldigt länge ute på gården med kompisarna. Vi hade det jätte kul och vi åt pigellin. Sen så gick jag upp och Facetimade med Nina ni vet som också har en blogg den heter
Ninjanina.bloggplatsen.se
japp. Sen så packade jag lite och resten ska jag ta imorgon. Men nu är jag super trött och vill sova men jag kanske skriver imorgon.
Youtube SÖK: rebecca dace

Gooooood Naaaaaaatt Läässaarre.

Av Rebecca Hebelius Dace - 4 juli 2013 20:15

Hej nu ska jag berätta vad som händer imorgon. Imorgon så åker jag till England i 2 veckor. Och det betyder att jag inte kan skriva varje dag för jag kommer ha annat för mig. Men jag lovar att jag ska skriva någon gång. Samma sak med att göra videor till youtube. Men jag ska nog skriva lite senare idag också så vi ses.

Ovido - Quiz & Flashcards