beccablogg

Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

5 roliga dagar

Av Rebecca Hebelius Dace - 17 juli 2013 19:33

Hej idag ska jag berätta om 5 olika dagar men vi börjar med den första måndag. Vi var på stranden först och så badade vi och solade. Sen gick vi till rinkitinks och köpte en glass. Senare på kvällen så skulle dom ha ett reggae party på stranden men när vi kom dit var det ingen där men vi var ändå där och hade det kul. Fast jag tyckte det blev lite lång tråkigt efter en stund. Nästa dag på lördagen kom på morgonen kom Rob och Audrey och deras hund Neville. Och Neville följer efter mig jätte mycket. Sen så var vi på stranden igen. Och nästa dag samma sak men. På kvällen kom Archie, matt och Karen och deras hund Wilson ni vet ju vem Archie är min kusin. Men Wilson hade aldrig träffat Neville så det var första gången men dom blev bra vänner. Fast Neville blev lite irriterad på Wilson han är ju liksom bara några månader och Neville är 6. Sen så tittade vi på film och åt popcorn och det var jätte gott. Och i måndags så var vi på stranden och det var helt genomskinligt vatten och det var sååå skönt och jag och Moa typ dog vi flöt ut jätte långt. Sen på kvällen blev jag trött på att gå till stranden varje dag så jag gick och sa till min mamma att vi och alla andra att vi skulle ha en utflykt nästa dag. Och i tisdags så åkte vi till Beer och åkte båt och det var så fint att bara njuta av naturen. Sen åkte vi Seaton spårvagn. Och det var sååå kuuuuul vi hade jätte kul och vi fick ett papper där man skulle hitta olika saker. Sen åkte vi hem. Och nu ska jag snart åka till min farmor men det berättar jag om någon annan gång.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heej Dååå Bäässtta Läässaarre.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca Hebelius Dace - 9 juli 2015 20:47


Hej! Jag har inte skrivit på de senaste dagarna för att jag varit i Åsa, där bl.a mina kusiner och min mormor och morfar bor. Vi kom dit genom att åka tåg som var ganska jobbigt eftersom det tar ungefär 3 timmar att åka dit. När vi var framme börjad...

Av Rebecca Hebelius Dace - 30 juni 2015 19:58

Hej! Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har anledningar. Först var det skolavslutning och det var en väldigt tårögd avslutning eftersom det är mitt sista år på mellanstadiet. Dagen efter åkte jag på Cirkusläger i fem dagar, och om ni är...

Av Rebecca Hebelius Dace - 11 juni 2015 22:17

Hej! Jag har haft en helt otrolig vecka med massor av skoj. Jag börjar med måndagen. På skolan såg vi en fotbolls match. Det var elever Vs lärare. Tyvärr vann lärarna med 8-2 -_-. Dagen efter var det tisdag och efter skolan hade vi brännbolls dag ...

Av Rebecca Hebelius Dace - 6 juni 2015 23:07

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag. Och jag har spenderat min dag i affärer och på en teater. Min dag börjar med att jag och min mamma cyklade till Gustav Adolfs torg, och shoppade. Vi köpte t.ex Bikini, Flipplopp ( vet inte hur det stavas ) och ...

Ovido - Quiz & Flashcards