beccablogg

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 4 februari 2014 21:54

Hej idag så ska jag berätta om fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag. I fredags så på HKn så gjorde vi muffins med ljus och mörk choklad. När jag kom hem hade jag sparat 4 för mig och min familj men när jag skulle värma dom så råkade jag ha den på MAX och då så blev dom brända. Jag blev så ledsen att jag bara gick ut för att köpa nya ingredienser. Snabbt kom pappa efter för han skulle ändå köpa mjölk. När jag kom hem tittade jag och Emily på film för jag skulle göra muffinsen på lördag. Vi tittade länge på film med popcorn sedan gick vi och sov. I lördags så på morgonen gjorde jag och min mamma muffins. När dom var klara fick jag och min familj dom och dom blev mycket glada. Och jag förberedde en annan överraskning. På kvällen så tittade vi på melodifestivalen och jag tog fram överraskningen och det var MOUSSE. Det är som chokladpudding. Och alla blev glada och jag blev själv väldigt nöjd. I söndags så åkte jag och Emily och mamma pulka i den smutsiga snön. Det var jättekul men blött. På vägen hem köpte vi semlor och det var JÄTTEGOTT. I måndags tja jag hade cirkussträning till 20:00 och vi tränade på akrobatik och jonglering + vighet. I tisdags idag så har jag haft prov på Islam men jag tror ändå faktiskt att det gick ganska bra. Men just nu är jag i min säng och lyssnar på musik på radion. Och jag har typ blivit en radionörd men jaja.
Youtube SÖK: rebecca dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards