beccablogg

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 25 februari 2014 21:45

Hej idag så ska jag berätta om de fem dagarna Fredag,lördag,söndag,måndag och tisdag. I fredags så kom min mormor och morfar på besök. Vi skrattade och hade skoj och kollade på vinter OS i Sotji. På kvällen mös vi med popcorn och film. I Lördags så på kvällen skulle mormor och morfar se en teater som heter Cabaret. Om man vill veta mer om den få in på
Malmöstadsteater.se så får ni mer svar. När de var på teater så tittade jag och min familj på melodifestivalen och tja det var inte det bästa avsnittet de haft. I söndags så tittade vi på ishockey matchen. Tyvärr förlorade ju Sverige och Canada vann. Men jag tycker silver är finare. Efter matchen åt vi semlor Mmmmm. Ja fast efter fikandet så skulle mormor och morfar åka hem. När de var hemma så var bara vi hemma och njöt av de sista timmarna av sportlovet. I måndags så började skolan ni anar inte hur trött jag var jag typ sov i skolbänken. I dag tisdags så var det en plågsam morgon. Jag skulle vara på skolan 8:00 och lektionen var GYMPA. I och för sig är gympa kul. Men inte åtta på morgonen när man sovit till 10 hela sportlovet!

Ja men nu ska jag nog sova. Hoppas ni får en bra kväll.

Heeeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards