beccablogg

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 28 februari 2014 21:30

Hej idag så ska jag berätta om onsdag torsdag och fredag. I onsdags så hade jag typ en helt vanlig dag. Jag hade extra Engelska och i läxa ska vi typ läsa någon bok fast på internet. I torsdags så på fritids så var vi i gympahallen och hade kryssarkung och en gång var jag kung och då vann mitt lag YAAAY!!!!!
Tyvärr vann det andra laget med 3-2 men jag är ändå glad för att vi hade så kul. I fredags så på HKn så gjorde vi kyckling och ris med curry. Och det var finemang. Alltså super gott och jag skulle gärna vilja göra det hemma. På fritids så håller vi på att skapa en pjäs om olika Disneyfigurer. Och jag är isdrottningen från Narnia men hon är ju liksom inte riktigt en animerad person men jag fick vara henne. Och när jag kom hem lägger jag upp en ny video som är på min youtube kanal Rebecca dace. Och nu kollar jag på Dumma mig 2 och låten BECAUSE I'M HAPPY var där ni fattar om ni ser videon!!!!

Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

NY video!

Ovido - Quiz & Flashcards