beccablogg

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 20 februari 2014 21:54

Hej idag så ska jag berätta om onsdags och torsdags. I onsdags så var jag och min pappa och min syster på konsthallen. Där fick vi göra typ dockor fast jag gjorde en elefant. Efter vi hade skapat träffade vi vår vän Tilde som också var där och jag Tilde och min syster Emily gick iväg för att kolla vidare på annan konst. Det var mycket vackra och fina konster men också ganska konstiga också. Sen så var vi i folketspark och åkte rushekana. I torsdags idag så var min gamla vän Mathea. Asså hon är inte gammal så utan vi har känt varandra sän jag var typ 10 månader gammal. Men när hon kom så hade inte jag träffat henne på
2.....2 HELLA ÅR. Så vi blev snabbt mycket pratglada tillsammans. Vi hade sååå kul. Vi spelade Mario karts,lekte och bara umgicks. Men just nu kollar jag på monster high. Men vi ses snart.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards