beccablogg

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 18 februari 2014 22:19

Hej idag så ska jag berätta om söndag,måndag och tisdag. I söndags så hade Emily sitt 7års kalas fast hon fyller är på tisdag som är idag då. Iallafall på kalaset så fick hon många fina prisenter. Och alla på kalsaset på var tillsammans och vi lekte melodifestivalen. Efter kalaset på kvällen tittade vi på filmen hon fick. Filmen var Totoro. I måndags ja så var jag ju inte i skolan för det är sportlov. Jaja under dagen var jag och min familj i rörelselekplatsen. Och där cyklade min pappa och min. Syster och jag åkte inlines. Och jag har faktiskt blivit ganska grym på det. I tisdags idag så var det ju min lilla systers födelsedag. Och hon fick massor med saker.
Som en apa (en leksak då)
Mario car WII (fast det tillhör alla)
Armband
Ett armbandsur
Och mycket mer.
Och vi hade super kul tillsammans vi spelade Mario car. Och vi var på bio och tittade på Frozen på Svenska. Den var jätte bra och jag ger den
10/10 DEN ÄR BÄST!!!!!!
Hemma så åt vi hambörgare och tårta. Men just nu kollar vi på smurfarna 2.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards