beccablogg

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 8 februari 2014 22:32

Hej idag så ska jag berätta om fredag och lördag för jag minns inte vad jag gjorde i onsdags och torsdags. I fredags så var jag knappt i skolan för jag var på NOMO konferens. Ja asså nomo är en grupp som stödjer dom som är mobbade. Och vi var hemma hos Lotta en lärare. Jag har varit hemma hos en lärare!!! Vi fick fika och vi fick ta hur många cocos bollar vi ville. Vi bestämde nomo loggan och det blev (tror jag) harmoni. På fritids så tittade vi på film och hade det jätte mysigt. I lördags idag så på morgonen tittade jag och Emily på "dumma mig 2" och vi skrattade som vanligt supermycket. Senare under dagen åkte jag och min pappa till emporia för att köpa födelsedags presenter till Emily och min mamma. Det var jättekul och det fanns massor av affärer och roliga saker. När vi kom hem så tittade vi på melodifestivalen. Men nu ska jag sova.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Gooood Naaaatt Läässaarre.

Ovido - Quiz & Flashcards