beccablogg

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Rebecca Hebelius Dace - 2 april 2014 21:41

Hej idag så ska jag berätta om söndag,måndag,tisdag och onsdag. I söndags så var jag och min familj på kalas hemma hos Vincent och hans syster Bella och bror Louie. Och såklart hans kanin och föräldrar. Vi hade det jättekul. Vi var ute och spelade bowling och jag gjorde en spear men ingen strike. I måndags så var jag på cirkusträning men när jag skulle gjöra en rondat flickis så halkade jag och trillade med huvudet i golvet. Jag fick ta paus. Men när jag kom hem så blev jag småsnurrig så jag gick till min säng för att sova. I tisdags mådde jag bättre och gick till skolan. Det var 6-9 som sjöng och spelade musik i aulan. Både låtar som de gjort själva och covers. Det var ju också första April så man fick ju passa på att ljuga lite. Jag lurade min lillasyster att det snöade HAHAHAHHA. När jag kom hem gjorde jag två videos kolla på dem på min youtube kanal. I onsdags idag var jag på schack efter skolan och nu vet jag MYCKET mer om schack. Tja det var nog det.
Youtube SÖK: Rebecca Dace

Heeej Dååå Bäässtta Läässaarre!!!

Ovido - Quiz & Flashcards